Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Pop-up telkens bij opstarten Samsung Galaxy Store

(Onderwerp aangemaakt op: 03-12-2021 10:33 AM)
399 Weergaven
Jimboo84
Black Belt 
Opties

Heeft er iemand dezelfde lastige pop-up telkens bij het openen van de Samsung Galaxy Store app? Telefoon is reeds naar Factory Settings gezet na de roll out van Samsung One UI 4.0

Screenshot_20211203-074054_Galaxy Store.jpg

Screenshot_20211203-102717_Galaxy Store.jpgScreenshot_20211203-102646_Settings.jpg

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Jimboo84
Black Belt 
Opties

Samsung heeft geadviseerd een Fout Rapport in te sturen via de Samsung Members app, iets was ik nu reeds gedaan heb. Topic closed.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Klik op niet meer tonen en het is weg en blijft weg.Screenshot_20211203-125120_Galaxy Store.jpg
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Gelukkig heb je de Galaxy store niet elke dag nodig, en af en toe op niet meer tonen drukken lijkt me geen probleem.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Jimboo84
Black Belt 
Opties

@Patrick 

Als je dagelijks uw updates manueel checkt en niet automatisch laat gaan heb je dit wel elke dag nodig. Het lastige met mensen spammen van reclame is dat je met je telefoon niet vlot kunt doorgaan omdat er dan een pop-up verschijnt. Voor ge't weet zit ge in een heel andere menu structuur dat ge zelf niet wilt hebben.

0 Likes
Oplossing
Jimboo84
Black Belt 
Opties

Samsung heeft geadviseerd een Fout Rapport in te sturen via de Samsung Members app, iets was ik nu reeds gedaan heb. Topic closed.

0 Likes