op 09-04-2021 11:27 AM
Ik heb sinds maandag de nieuwe Galaxy S21 Ultra in gebruik.
Ik heb deze nodig voor mijn werk en moet ook enorm veel bellen voor mijn werk. Jammer genoeg brengt de wissel van gsm zulke enorme frustraties met zich mee omdat wanneer ik aan het bellen was de telefoon elke keer uitvalt en de oproep beëindigd wordt wanneer ik in gesprek ben. Zo moet ik soms iemand 10 keer terug opnieuw bellen. Het is niet op een vast tijdstip dit wisselt altijd van duur in de gesprekken wanneer de oproep beëindigd wordt.
Ik heb dit probleem proberen opzoeken en ik heb daarom ook al geprobeerd de 5G verbinding uit te schakelen maar dit probleem lost jammer genoeg niets op.
Weet iemand hier raad mee?
op 27-01-2022 10:51 PM
Bij mij gebeurt het ook sinds de laatste systeem update, heel irritant!
op 28-01-2022 05:26 AM
Hier hetzelfde probleem, continue wegvallen van de verbinding. Slecht bereik. Zocht het probleem al bij de KPN. Nieuwe simkaart enz heeft ook niets opgeleverd.....drama deze update!
op 28-01-2022 10:42 AM
Hi there, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt. Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Blijft je verbinding wel goed als je kiest voor een andere Netwerkmodus? Maakt ook dit geen verschil, dien dan een foutrapport in. Mijn collega's van de R&D afdeling kunnen dan na gaan of dit met een update vanuit ons kan worden opgelost. Er wordt een log van jouw telefoon meegestuurd zodat ze hier een beter beeld van krijgen. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.
Groeten,
Martijn
op 20-10-2022 02:30 PM
Idem, maar dan met een samsung s22+ ultra. Ik word er gek van en kan zo niet werken.
op 21-10-2022 01:27 PM
Hi @Members_cUI0vVl, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is jouw toestel verder up-2-date? En sinds wanneer ervaar je dit?
Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP
Kind regards,
Martijn