op 09-04-2021 11:27 AM
Ik heb sinds maandag de nieuwe Galaxy S21 Ultra in gebruik.
Ik heb deze nodig voor mijn werk en moet ook enorm veel bellen voor mijn werk. Jammer genoeg brengt de wissel van gsm zulke enorme frustraties met zich mee omdat wanneer ik aan het bellen was de telefoon elke keer uitvalt en de oproep beëindigd wordt wanneer ik in gesprek ben. Zo moet ik soms iemand 10 keer terug opnieuw bellen. Het is niet op een vast tijdstip dit wisselt altijd van duur in de gesprekken wanneer de oproep beëindigd wordt.
Ik heb dit probleem proberen opzoeken en ik heb daarom ook al geprobeerd de 5G verbinding uit te schakelen maar dit probleem lost jammer genoeg niets op.
Weet iemand hier raad mee?
op 09-04-2021 02:00 PM
12-04-2021 11:10 AM - bewerkt 13-04-2021 10:50 AM
Hi @Members_WNFFC51,
Hoe gaat het inmiddels? Heb je het toestel bijvoorbeeld al gereset en is 'ie up-to-date?
Als de issues blijven aanhouden, kun je de SIM-kaart nog eens controleren bij je provider en/of een nieuwe aanvragen.
Helpt dat niet, dan is een reset je beste een laatste optie. Helpt dit ook niet, dan raad ik je aan om dit bij je verkoper aan te kaarten.
op 12-04-2021 04:20 PM
de oproep wordt dan automatisch onderbroken. Ik heb dit al een paar keer voor gehad.
Het is wel iets beter na het uitschakelen van de 5g instelling maar de problemen blijven toch nog steeds voor handen.
op 13-04-2021 10:52 AM
Heb je de netwerkinstellingen en het toestel ook al eens gereset? En is het een nieuwe SIM-kaart? Is ook het toestel up-to-date?
Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten. Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je wifiverbinding weet.
Ik raad je aan om een back-up te maken van je gegevens met Smart Switch en vervolgens een reset uit te voeren: https://bit.ly/30Nxs1U
Als het daarna nog steeds niet goed gaat met bellen, dan kun je het toestel het beste ter reparatie aanbieden via onze Ophaalservice: https://bit.ly/2jwV3SJ
Of kaart het aan bij je provider/verkoper.
op 18-05-2021 02:55 PM
Zelfde probleem met nieuwe Galaxy S21 sinds april 2021. Is uw probleem ondertussen al opgelost?
op 19-05-2021 10:00 AM
Hi @Kvb,
Is jouw S21 up-to-date? Zo ja, kun je dan de softwareversie doorgeven?
Test ook eens hoe het gaat in de Veilige Modus, dat doe je zo: https://bit.ly/2JQrwvP
op 31-05-2021 07:58 PM
Beste, nog steeds hetzelfde probleem. Zeer frustrerend! Ik denk wel dat mijn toestel up-to-date is.
Softwareversie:SAAOMC_SM-G9981_OXM PHN_RR0017
PHN/PHN,PHN/EUX/PHN
op 01-06-2021 11:39 AM
Hi @Kvb,
Had je het nog in de Veilige Modus getest? En heb je de netwerkinstellingen al eens gereset?
Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten. Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je wifiverbinding weet.
Ook ben ik benieuwd of je een wat oudere SIM-kaart hebt of dat het om een nieuwe SIM-kaart gaat 👍
op 26-01-2022 10:29 AM
Ik heb precies hetzelfde probleem na de laatste systeem update. Wat kan ik hier aan doen?