Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Noodnummer wordt gebeld terwijl telefoon in broekzak zit.

(Onderwerp aangemaakt op: 12-06-2023 01:42 PM)
646 Weergaven
MoonGalaxyS21
First Poster
Opties

Ik heb een Galaxy S21. Vanmiddag belde hij voor de 2e keer het alarmnummer, terwijl de telefoon gewoon in mijn broekzak zit. Via instellingen had ik de SOS functie al uitgezet, maar nu gebeurd het weer. Ik vermoed via de knop noodoproep op het pincodescherm. Zojuist heb ik na wat zoeken ook de bescherming tegen onbedoeld aanraken ingeschakeld, maar ik ben er niet gerust op. Liever verwijder ik of de knop, of het noodnummer uit mijn telefoon. Ik wil echt niet dat dit nogmaals gebeurd. Ik heb gezien dat er andere apps zijn om het vergrendelscherm te vervangen, maar dat betekent dat ik de vergrendeling van samsung op "geen" moet zetten en dan verlies ik ook mijn vingerafdrukinlog voor andere apps. Het scherm reageert dus ook op aanraking door de stof van mijn broekzak, want het is echt niet de vergrendelknop die 5 x achter elkaar is ingedrukt. Welke opties zijn er om het voorgeprogrammeerde noodnummer te wissen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @MoonGalaxyS21, goedemiddag. 

Het is niet mogelijk om de voorgeprogrammeerde nummer te wissen bij Noodoproep. Om te voorkomen dat het scherm ontgrendeld wordt kan je de optie voor het wakker maken van het scherm ook aanpassen. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Werkt  bescherming tegen onbedoeld aanraken ingeschakeld niet?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
MoonGalaxyS21
First Poster
Opties
Dat heb ik net pas gedaan, dus dat moet nog blijken. Maar ik zie dat dat afhankelijk is van de hoeveelheid licht. In een broekzak van een dunne broek is het niet **bleep** donker. En ik heb al meer gelezelen dat dat bij anderen ook niet werkte. Ik haal dus liever het nummer eruit, dan weet ik zeker dat hij niet zomaar automatisch kan gaan bellen. Maar ik kan niet vinden of dat een optie is/waar dat te regelen is.
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @MoonGalaxyS21, goedemiddag. 

Het is niet mogelijk om de voorgeprogrammeerde nummer te wissen bij Noodoproep. Om te voorkomen dat het scherm ontgrendeld wordt kan je de optie voor het wakker maken van het scherm ook aanpassen. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes