Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Netwerkverbinding S21 slecht

(Onderwerp aangemaakt op: 20-11-2022 02:19 PM)
820 Weergaven
marit028316
Student
Opties
Hoi, sinds ik een nieuwe telefoon heb is mijn verbinding erg slecht. Het is de S21 en steeds valt mijn 4g internet weg of kan ik niet bellen/sms'en. Ongeveer 70% van de tijd is dat. Meestal staan er dan wel nog 5 streepjes bereik, ook al werkt het niet. Al gebeurt het ook wel regelmatig dat er even 0 streepjes bereik staan. Wifi werkt wel perfect, ook bellen via wifi.

Mijn provider is Youfone (met 4g KPN-netwerk) en ik heb al getest of mijn simkaart in een andere telefoon (S20) ook werkt en dat doet het goed. Ook heb ik een andere simkaart in mijn telefoon getest (KPN simkaart, maar wel 5g). Die werkt ook. Daarom vermoed ik dat het te maken heeft met dat 4g niet goed werkt, maar 5g wel op mijn telefoon. Helaas zit ik nog een jaar aan het abonnement met 4g vast dus daar zal ik het toch mee moeten doen. Is dit een bekend probleem en is er iets aan te doen? Of zou het probleem nog ergens anders kunnen zitten? Overigens heb ik ook al netwerkinstellingen gereset en dat werkte ook niet.
0 Likes
5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Start het toestel eens op in veilige modus, werkt het daar wel goed?
https://bit.ly/2JQrwvP

Waar heb je deze telefoon gekocht?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
marit028316
Student
Opties
Bedankt voor de tip om het in veilige modus op te starten! Daar leek het de eerste keer dat ik het in de veilige modus opstartte wel te werken maar de tweede keer ook weer hetzelfde probleem.
Mijn telefoon is refurbished en heb ik gekocht via de site Backmarket
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ga eens naar instellingen > info telefoon > Softwaregegevens en deel screenshots hier van alle informatie daar.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
marit028316
Student
Opties
Hierbij de screenshot. Ik heb nog een nieuwe simkaart geprobeert (Tele2 met 4g) en die werkt ook niet Screenshot_20221121-192906_Settings_1000000709_1669055353.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @marit028316, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Het is niet helemaal de bedoeling dat er zo een enorm verschil tussen zit. Omdat je aangeeft dat je dit ook in de Veilige Modus ervaart zal een serviceverzoek de volgende stap worden.

Via onze website kan je het toestel dan ook aanmelden voor een reparatie. Echter omdat jouw toestel refurbished is worden er voor een reparatie wel kosten berekend. 

Wellicht kan je het toestel wel aanmelden voor een reparatie onder garantie via je verkoper 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes