Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Na update veel storingen tijdens bellen

(Onderwerp aangemaakt op: 03-05-2021 05:54 PM)
2815 Weergaven
EricaVer
Student
Opties
Hi 
Sinds de update van 1 april heb ik zeer regelmatig een zeer slechte verbinding als ik aan het bellen ben. Mensen verstaan mij slecht of ik hen. Soms komt er helemaal geen verbinding. 
Zit bij KPN en heb dit nog nooit eerder gehad met mijn S21 of vorige samsung toestellen. 
Bellen via WiFi ook al aan en uit gezet en ook 5G zowel aan als uit gezet. Beide brachten geen oplossing. 
Samsung geeft kpn de schuld en kpn geeft samsung de schuld. 
#HELP 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
EricaVer
Student
Opties
Iedereen bedankt voor de reacties en tips, uiteindelijk heeft, inderdaad een nieuwe simkaart het probleem opgelost.
Dank.jullie wel allemaal!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
20 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenmiddag, zou je het met een prepaid kaartje van KPN kunnen testen? Dus een andere sim en dan kijken of het nog steeds stoort. Dan weten we of het probleem bij het toestel ligt of bij KPN.

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.
Reset je netwerkinstellingen ook eens.
En maak een foutrapport aan via Samsung Members.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @EricaVer,

Is het nog gelukt om de netwerkinstellingen te resetten met de tips van Patrick? 👍

rsz-846676
Gerrie-1961
Explorer
Opties
Ik heb hetzelfde probleem. Telefoon is ook bij samsung geweest en alles werkt perfect. Alles al geprobeerd niks werkt
0 Likes
Nina90
First Poster
Opties

Hoi! 

Ik heb sinds kort ook dit probleem en zojuist hoorde ik degene die mij belde ook niet. Er is dan geen enkel gehoor. Ook kan ik op dat moment de luidspreker niet inschakelen. Lijkt alsof het scherm dan blokkeert. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hebben jullie de netwerkinstellingen al eens gereset zoals werd geadviseerd?

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.

Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je wifiverbinding weet.

rsz-846676
Oplossing
EricaVer
Student
Opties
Iedereen bedankt voor de reacties en tips, uiteindelijk heeft, inderdaad een nieuwe simkaart het probleem opgelost.
Dank.jullie wel allemaal!
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kijk eens aan, top! Fijn dat het is opgelost 😁

rsz-846676
Nina90
First Poster
Opties
Heb je hierbij gebruikt gemaakt van e-sim of kan het ook verholpen worden door het aanvragen van een 3in1 simkaart?
0 Likes
Daanv0
First Poster
Opties
Ik heb hetzelfde probleem, nieuwe sim helpt niet
0 Likes