Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Meldingsgeluid aanpassen per app

(Onderwerp aangemaakt op: 16-05-2020 03:50 PM)
10920 Weergaven
jenniferks
Student
Opties

hoi!

Ik vroeg me af of iemand weet of het klopt dat je het meldingsgeluid niet meer kunt aanpassen per app. Nu heb je overal hetzelfde geluid voor (Instagram, Facebook, SMS, etc etc.). Op de Samsung S10 kon je dit nog wel aanpassen. Bij de S20 zie ik nergens die instellingen. Iemand die weet waarom dit niet meer kan of misschien zie ik het gewoon niet?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Ha @jenniferks,

Dat kan nog steeds! Je kunt via Instellingen >> Apps >> [naam van app] >> Meldingen >> [naam van type melding] het geluid aanpassen.  Zo kun je zelfs verschillende geluidjes binnen dezelfde app instellen, mits de app netjes met categorieën werkt, zoals een apart geluidje voor brekend nieuws en brekend sportnieuws binnen dezelfde nieuwsapp :winking-face:

Als je een melding in je overzicht gedeeltelijk veegt, komt er (onder andere) een tandwieltje te staan. Hiermee ga je direct naar de instellingen voor deze categorie melding, om sneller je meldingen aan te passen!Screenshot_20200516-155704_Edge.jpg

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Ha @jenniferks,

Dat kan nog steeds! Je kunt via Instellingen >> Apps >> [naam van app] >> Meldingen >> [naam van type melding] het geluid aanpassen.  Zo kun je zelfs verschillende geluidjes binnen dezelfde app instellen, mits de app netjes met categorieën werkt, zoals een apart geluidje voor brekend nieuws en brekend sportnieuws binnen dezelfde nieuwsapp :winking-face:

Als je een melding in je overzicht gedeeltelijk veegt, komt er (onder andere) een tandwieltje te staan. Hiermee ga je direct naar de instellingen voor deze categorie melding, om sneller je meldingen aan te passen!Screenshot_20200516-155704_Edge.jpg

kevin-sig
0 Likes
jenniferks
Student
Opties

!! Zo stom, ik drukte steeds op de schakelaar. Dus daarom dacht ik dat ik een melding alleen kon in/uitschakelen. Maar als je op het type melding tikt, kom je inderdaad in het menu om het geluid aan te passen. *gaat haar van blond naar bruin verven*.

Tnx voor je snelle reactie!

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Heel begrijpelijk hoor! Een tip voor wanneer je in de instellingen wilt kijken of je nog meer kunt aanpassen, als er een | voor de schakelaar staat, zoals bij aanpasbare helderheid in de screenshot hieronder, dan kun je nog meer aanpassen. Misschien ontdek je wel iets superhandigs! Anders is het alleen aan/uit zoals bij filter blauw licht.Screenshot_20200516-162027_Settings.jpg

Ironisch genoeg is het bij deze instelling niet de bedoeling dat er extra instellingen zijn, maar ik kon zo snel geen ander voorbeeld vinden waar allebij de soorten in één screenshot passen 😅

Veel plezier met je nieuwe haarkleur alvast :winking-face: en een fijn weekend!

kevin-sig
0 Likes