Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Meldingen app ALTIJD toestaan

(Onderwerp aangemaakt op: 22-04-2023 11:13 AM)
1918 Weergaven
BarbaraPol
First Poster
Opties

Hoe kan ik ervoor zorgen dat meldingen van de app Hartslag (waar ik meldingen van ontvang als er een reanimatie nodig is in de buurt) ALTIJD doorkomen, ook als ik mijn geluid van m'n telefoon (Samsung S9) op stil heb staan? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Visje123
Voyager
Opties
Heb je het volgende al eens geprobeerd:
Instellingen > meldingen > niet storen > oproepen en berichten > voeg app cq contact toe en probeer het eerst uit.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
Oplossing
Visje123
Voyager
Opties
Heb je het volgende al eens geprobeerd:
Instellingen > meldingen > niet storen > oproepen en berichten > voeg app cq contact toe en probeer het eerst uit.
0 Likes
BarbaraPol
First Poster
Opties

Helaas heeft het niet gewerkt.. 

0 Likes
BarbaraPol
First Poster
Opties

Helaas heeft het niet gewerkt 

0 Likes
Visje123
Voyager
Opties
Jammer. Je kunt het volgende nog proberen:
Instellingen > Meldingen > app - meldingen (check of app aanstaat) > Niet storen > app meldingen > tik op de plus om app toe te voegen.
Hoop dat dit soelaas biedt.
0 Likes
Visje123
Voyager
Opties
Nog een toevoeging:
Als jij jouw telefoon via Instellingen > Geluiden en trillen op stil zet, zet nu dan Geluid aan en stel het volume in. Probeer het dan nog eens met de tweede optie.
0 Likes
Visje123
Voyager
Opties
Sorry, ik was wat te vlug.
Als geluid aan staat, ga dan terug naar instellingen> meldingen > niet storen en zet niet storen aan. Je kunt daar een bepaalde tijd instellen voor je test bijvoorbeeld.
Als het nu wel lukt, dan kan je beter kiezen voor " niet storen" dan je tel op stil te zetten als je geen geluid wilt horen.
Ik weet het niet meer verder.
Hoop voor je dat het lukt.