Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Melding telefoonnummer invoeren

(Onderwerp aangemaakt op: 19-03-2021 11:34 AM)
23915 Weergaven
DiHa
Apprentice
Opties
Goedemorgen beste members,

Hebben jullie deze melding ook ontvangen? Het is afkomstig van de "Berichten" app, m maar ik ben een beetje achterdochtig geworden. Is dit betrouwbaar?

Groetjes
image

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Jimboo84
Black Belt 
Opties

@Maritt 

Herinstalleer de app of maak de Opslag leeg. Na de opslag leeg te maken doet de app alsof die "nieuw" is

Ik heb dat probleem ook gehad toen na mijn telefoon dan te resetten naar bedrijfsinstellingen maar het was daardoor wél opgelost. Echter, als je meer functies daarin wilt gebruiken is je telefoonnummer wél vereist. Ik vind de app beter dan de Samsung Berichten app puur omwille van de SPAM protectie

Screenshot_20210508-095621_Settings.jpgScreenshot_20210508-095631_Settings.jpg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
58 Antwoorden
Dash786
Explorer
Opties
yep. heb die vraag sochtends door gestuurd. krijg het om de haverklap. Word er gek. bij opnieuw opstarten en dan tussen gewoon.. super irritant. staat ook niet eens waarvoor.
DiHa
Apprentice
Opties
oh oke ben dus niet de enige. ik heb mijn telefoonnummer ingevoerd, omdat ik er gek van werd, maar maak me toch een beetje zorgen.
Dash786
Explorer
Opties
dit speelt vanaf de laatste update joh, iedereen met samsung thuis heeft er last van. Ziet er inderdaad een beetje verdacht uit. haha
DiHa
Apprentice
Opties
ik ben al blij dat ik niet de enige ben haha. Anders had ik me pas echt zorgen gemaakt😅
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
100% zeker weet ik het niet, maar volgens mij heeft dat hier mee te maken....
https://tweakers.net/nieuws/175878/samsung-begint-met-implementeren-van-rcs-in-eigen-berichten-app.h...
Jimboo84
Black Belt 
Opties

@DiHa 

Ik heb dit niet met de laatste Berichten app versie.... , nog niet 🙂 De update was gisterenavond geïnstalleerd.

Screenshot_20210320-111333_Settings.jpg

Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag @DiHa,

Bij welk toestel uit onze S21 serie ervaar je dit precies?

Ervaar je dit toevallig net na de update van de "berichten"-app?

rsz-846676\
0 Likes
Maritt
Journeyman
Opties
Ik krijg dit ook elke dag van Berichten App...
Oplossing
Jimboo84
Black Belt 
Opties

@Maritt 

Herinstalleer de app of maak de Opslag leeg. Na de opslag leeg te maken doet de app alsof die "nieuw" is

Ik heb dat probleem ook gehad toen na mijn telefoon dan te resetten naar bedrijfsinstellingen maar het was daardoor wél opgelost. Echter, als je meer functies daarin wilt gebruiken is je telefoonnummer wél vereist. Ik vind de app beter dan de Samsung Berichten app puur omwille van de SPAM protectie

Screenshot_20210508-095621_Settings.jpgScreenshot_20210508-095631_Settings.jpg

0 Likes