Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Overbelichte flits na update

(Onderwerp aangemaakt op: 19-03-2021 01:46 AM)
1686 Weergaven
DemiFu
Explorer
Opties
Sinds de meest recente update kan ik de flits op mijn S20+ niet meer normaal gebruiken. Zodra ik hem gebruik krijg ik extreem overbelichte foto's. Ik heb de camera al gereset en zelfs mijn telefoon helemaal gereset naar fabrieksinstellingen. Dat heeft allemaal niet geholpen. Daarnaast doet hij wel normaal als ik de camera via een social media app zoals twitter of instagram gebruik. Dan is er niks aan de hand! Het moet dus echt liggen aan de camera app van de telefoon zelf. Las hier en daar al wat mensen met hetzelfde probleem en heb nu een foutrapport verstuurd. Meer mensen? En kan ik verder nog iets doen? Gaat hier snel iets aan gedaan worden? Een telefoon van meer dan €1000 hoort op z'n minst wel een werkende camera te hebben.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Dit is niet het modelnummer maar waarschijnlijk je serienummer 😉 Omdat dit geen verschil heeft gemaakt, zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Je kan hierbij kiezen uit het langs brengen van je telefoon bij één van de service punten of het aanmelden van je telefoon voor de ophaalservice. 

Kijk hier voor meer informatie: 
• Samsung Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr
• Samsung Ophaal Service: https://bit.ly/3eckAdW

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
33 Antwoorden
DemiFu
Explorer
Opties
Dit bedoel ik dus.

20210319_012933_7321.jpg

0 Likes
Gerjanne
Voyager
Opties
Sinds mn laaste update heb ik het ook en heb een S20. wat ik gedaan heb is hem een donker gezet lijkt minder nu maar vind persoonlijk dit niet kunnen voor een toestel van bijna 800 euro maar goed hopelijk lossen ze het op.
0 Likes
DemiFu
Explorer
Opties
hoe heb je hem donker gezet?
0 Likes
Gerjanne
Voyager
Opties
Ja hoe kan ik dat het beste uitleggen als je de camera opent en je drukt op het scherm komt er een soort rondje en als het goed is kan je hem dan donker of ligt zetten.
0 Likes
Gerjanne
Voyager
Opties
zie screenshot.

Screenshot_20210319-124054_Camera.jpg

0 Likes
DemiFu
Explorer
Opties
dat helpt bij mij niet helaas
0 Likes
Gerjanne
Voyager
Opties
Oke dan zou ik het zo ook niet weten messchien heeft er iemand anders nog tips denk zelf dat het aan de update ligt want sinds die tijd heb ik het ook dus hopelijk gaan ze het oplossen.
DemiFu
Explorer
Opties
dat denk ik ook want in alle andere apps doet hij het wel normaal alleen in de camera app van de telefoon zelf niet dus laten "repareren" kan niet / heeft geen zin. 😞
0 Likes
MrRedd
Pioneer
Opties
probeer je hdr er toon aan te zetten in je instellingen camera, maybe that wil help en op al belichte plekken geen flash? voorlopig.. (en kijk regelmatig of je de sofware kunt updaten) tot die yijd hou vol en probeer even op pro modus foto's te maken dan heb je meerdere opties. succes.
0 Likes