Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Lader S20 laadt alleen traag of supersnel?

(Onderwerp aangemaakt op: 21-11-2020 09:52 PM)
1975 Weergaven
rindert
Navigator
Opties

Als ik (alleen) supersnel opladen wegvink, laadt de bijgeleverde lader niet snel, maar gewoon op. Herkennen jullie dit?

Ik dacht dat er in dat geval tot snel laden tussen lader en toestel besloten zou worden. Toch minder bijzonder dan ik gedacht had ...

Ik kan maar 1 verwijzing vinden naar dit gedrag.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
rindert
Navigator
Opties

Tadaa!

Het lijkt er op dat Samsung hier iets verprutst heeft:

1. Het werkte eerst zoals het hoort. Een update heeft snelladen onklaar gemaakt.

2. Een andere lader - zoals die van mijn S8 - levert wél snelladen op.

3. De bijgeleverde lader laadt (andere) telefoons die snelladen ondersteunen wél snel op.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Als je supersnel laden uit zet zal die niet supersnel laden nee. 

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Ik snapte hem eerst ook niet, maar als ik het goed begrijp bedoeld TS dat er eigenlijk 3 snelheden zouden moeten zijn.
Super fast, Fast, Normal. Hij verwachtte dat als je het uit schakelt dat het Fast zou worden, maar blijkbaar is het alleen Superfast of normaal.
0 Likes
rindert
Navigator
Opties

Dat is inderdaad de vraag.

Als ik de lader van een S8 gebruik en snel opladen wegvink, krijg ik bij aansluiten zelfs een melding dat het ook snel kan en of ik dat wil inschakelen. Kies ik voor 'ja' dan schakelt het toestel het vinkje in.

Bij weghalen van supersnel opladen en gebruik van de bij de S20 meegeleverde lader wordt zonder enig commentaar normaal geladen terwijl het vinkje bij snel opladen aan staat. Herkent iemand dit?

0 Likes
Oplossing
rindert
Navigator
Opties

Tadaa!

Het lijkt er op dat Samsung hier iets verprutst heeft:

1. Het werkte eerst zoals het hoort. Een update heeft snelladen onklaar gemaakt.

2. Een andere lader - zoals die van mijn S8 - levert wél snelladen op.

3. De bijgeleverde lader laadt (andere) telefoons die snelladen ondersteunen wél snel op.

rindert
Navigator
Opties
Ik zie dat de members app de link onder 'Tadaa!' niet weergeeft ... Verbeterpuntje! Het euvel is in Android 11 niet hersteld.

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s20-fe-galaxy-s20-galaxy/samsung-s20-charging-question-pr...
0 Likes