Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Laad niet snel

(Onderwerp aangemaakt op: 10-07-2022 02:24 PM)
613 Weergaven
hryttel
Explorer
Opties
Na de nieuwe update laad mijn S 20 niet meer snel.
Suggesties?
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Ga eens naar instellingen > Batterij en Apparaatonderhoud > Batterij > meer batterij instellingen. Staat supersnel opladen aan? Als dat aanstaat laad het toestel op met maximale snelheid via de kabel.

Gebruik je wel een snellaad blokje van Samsung? Of een 25W of een 45W.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Goedemorgen Henry,

Vervelend om te lezen dat je zoveel problemen hebt met je Galaxy, dat is natuurlijk niet hoe het hoort!

Mocht je in de gelegenheid zijn om een van de Premium Support servicecentra van Samsung te bezoeken, dan adviseer ik je dit te doen. Neem dan ook de oplader en de kabels die je gebruikt mee, dan kan alles doorgemeten worden en kan je probleem bij de bron aangepakt worden.

Maak wel eerst een afspraak, zodat je verzekerd bent dat de reparateurs alle tijd voor je hebben.

https://eu.community.samsung.com/t5/overige-smartphones/waar-kan-ik-terecht-voor-reparatie-van-mijn-...

Als alternatief kun je het toestel opnieuw aanmelden voor de ophaalservice. Er kan dan alleen niet naar je oplader worden gekeken, dus als hij na reparatie terugkomt en hij laadt nog steeds niet snel op, dan kun je de klantenservice bellen om een nieuwe oplader te vragen. Dit valt eenmalig onder de garantie.

Het servicecenter kan je dus wat tijd en mogelijk een extra reparatie besparen, maar dan moet er natuurlijk wel een in de buurt zijn.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Ga eens naar instellingen > Batterij en Apparaatonderhoud > Batterij > meer batterij instellingen. Staat supersnel opladen aan? Als dat aanstaat laad het toestel op met maximale snelheid via de kabel.

Gebruik je wel een snellaad blokje van Samsung? Of een 25W of een 45W.
hryttel
Explorer
Opties
Dank je, hij doet het weer 🙂
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Mooi om te horen😁
henry1980
First Poster
Opties
Van de week mijn toestel terug gehad van reparatie omdat het toestel niet meer wou opladen.nu weer problemen met snel laden die werkt niet meer verschillende goede kabels erop gehad zonder succes.snel laden staat aan vanaf september vorig jaar deze toestel genomen met abbo alleen maar problemen er mee nog niet optimaal kunnen gebuiken.wat gaan we hier aan doen samsung word hoog tijd dat we deze toestel om gaan ruilen voor een nieuwe want ik blijf niet zo tobben met dit toestel om hem elke keer op te sturen zodat ik elke keer zonder toestel zit.

Graag antwoord wat we gaan doen
0 Likes
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Goedemorgen Henry,

Vervelend om te lezen dat je zoveel problemen hebt met je Galaxy, dat is natuurlijk niet hoe het hoort!

Mocht je in de gelegenheid zijn om een van de Premium Support servicecentra van Samsung te bezoeken, dan adviseer ik je dit te doen. Neem dan ook de oplader en de kabels die je gebruikt mee, dan kan alles doorgemeten worden en kan je probleem bij de bron aangepakt worden.

Maak wel eerst een afspraak, zodat je verzekerd bent dat de reparateurs alle tijd voor je hebben.

https://eu.community.samsung.com/t5/overige-smartphones/waar-kan-ik-terecht-voor-reparatie-van-mijn-...

Als alternatief kun je het toestel opnieuw aanmelden voor de ophaalservice. Er kan dan alleen niet naar je oplader worden gekeken, dus als hij na reparatie terugkomt en hij laadt nog steeds niet snel op, dan kun je de klantenservice bellen om een nieuwe oplader te vragen. Dit valt eenmalig onder de garantie.

Het servicecenter kan je dus wat tijd en mogelijk een extra reparatie besparen, maar dan moet er natuurlijk wel een in de buurt zijn.

kevin-sig
0 Likes
henry1980
First Poster
Opties
Heb kontakt gehad met samsung en ze weigeren om mij een nieuwe lader toe te sturen omdat ik al verschillende laders heb gebruikt het enige wat ze zeggen is dat ik mijn toestel ter reparatie aan moet bieden.heb ze netjes gezegd dat ik al vanaf september met problemen zit.

ZEER SLECHTE SERVICE VAN SAMSUNG
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @henry1980, goedemorgen.

We doen ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen en vinden het dan ook jammer te lezen dat je dit als slechte service ervaart. Omdat je zelf al aangeeft dit met verschillende goede kabels te ervaren lijkt dit niet aan de oplader te liggen. Standaard heb je 3 maanden garantie op uitgevoerde reparaties en zou je je telefoon ook opnieuw kunnen aanmelden voor een reparatie. Een andere optie is zoals @kevin ook aangeeft dat je langs kan gaan bij één van onze Premium Servicecentra om je telefoon en oplader ter plekke te laten beoordelen.

Kijk hier waar we zitten: Samsung Service Centers | Samsung Nederland

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes