Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Kleuren agendapunten synchroniseren met partner

(Onderwerp aangemaakt op: 10-08-2021 09:15 PM)
1009 Weergaven
Judith1990
Explorer
Opties
Hallo, 

Ik ben sinds vandaag aan het proberen om een gedeelde agenda met mijn partner te creëeren op onze samsung telefoons. Ik heb een samsung S20 ultra, hij een samsung s20 plus. 

We hebben via de standaard geïnstalleerde agenda een familieagenda aangemaakt met onze samsung accounts. Nu heb ik de agenda ingevuld en kleuren gekoppeld aan agendapunten (groen voor het afval, roze voor mijn diensten, blauw voor zijn diensten etc). 

Nu heb ik de agenda's gesynchroniseerd en we kunnen wel de agendapunten inzien, alleen ziet mijn partner alle agendapunten in rood en niet in de kleuren die ik eraan heb gekoppeld. Dit is natuurlijk erg onduidelijk voor hem en door de hoeveelheid rode punten raakt hij beetje in paniek en het overzicht kwijt. 

Wie weet hoe ik ervoor kan zorgen dat hij dezelfde kleuren ziet bij de agendapunten als ik zie? 

Groetjes, Judith Meijer 
6 Antwoorden
SnArF2576
Pathfinder
Opties
Hallo Judith, zelf gebruik ik de google agenda en die synchroniseer met mijn 2e mobiel (met ander nr en daarbij blijven alle kleurlabels zoals ik ze instel ongeacht of ik het op mijn 1e of 2e toestel doe (zelfs op mijn tablet blijft het gelijk,) misschien is dat een idee.
Sucses en ik hoor graag of het gelukt is.
0 Likes
Judith1990
Explorer
Opties
Hallo,

Bedankt voor de tip. Ik zal het daarmee eens proberen. Ik heb zelf zojuist de Google agenda gedownload en deze neemt inderdaad automatisch de samsung agenda inclusief kleuren over. Ik zal vragen of mijn partner deze ook wil downloaden om te proberen of hij ook de kleuren ziet die ik ziet. Zag gisteren zijn agenda en ik zou zelf ook schrikken als mijn agenda ineens vol staat met rode blokjes 😂
0 Likes
Judith1990
Explorer
Opties
Andere vraag.. ik zit nu in de Google agenda te neuzen maar ik kan hierin geen kleuren instellen. Lijkt me wel wat omslachtig om 2 agenda's te gebruiken. (De samsung agenda om punten van kleuren te voorzien, de Google agenda om daadwerkelijk te bekijken). Doe ik iets fout misschien?
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Judith1990,

 

Mijn collega's kunnen op afstand de instellingen met je nalopen, waarna ik er vanuit ga dat het wordt opgelost!

 

Hier lees je hoe dit in z'n werk gaat: https://bit.ly/2OhhbuU

 

Laat je weten hoe het is gegaan? 👍

rsz-846676
0 Likes
Judith1990
Explorer
Opties
Hallo,

Het is inderdaad opgelost. Ik heb voor ieder item een eigen agenda aangemaakt (dus niet 1 familie agenda, maar 1 agenda voor mijn diensten, 1 agenda voor mijn vriend zijn diensten, etc etc) en dan is het koppelen van kleuren wel goed te doen. Dus het is opgelost!
SnArF2576
Pathfinder
Opties
Hallo Judith1990, ik zit weer eens in de comunity te kijken en zie nog een probleempje met kleuren toevoegen aan agenda afspraken. Als je een afspraak opend/maakt/bewerkt, zie je in de lijst met mogelijkheden een "punt Standaardkleur" klik hierop en er tonen zich meerder kleuren. Een andere optie om een afspraak te bewerken is het "punt Locatie toevoegen", vul daar de locatie in en er wordt een "maps plaatje" getoont met daarin de afspraak.
Soms bv met bv de pedicure afspraak toont mijn agenda er een beroepsgerelateerd plaatje met daar in de afspraak. Dit alles maakt de agenda mijns inzien wat leuker en practischer.
Ik hoop dat het lukt en dat je hier mee weer wat verder kan. Het resultaat zou op alle gedeelde apparaten te zien moeten zijn (telefoon en of tablet)
Graag hoor ik of het gelukt is, Gr.