Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S20fe ringtone per contact

(Onderwerp aangemaakt op: 02-01-2021 07:04 AM)
601 Weergaven
Judithl
Apprentice
Opties

Bij mijn oude samsung kon ik een ringtone instellen per contact.

Sinds deze week heb ik een galaxy s20fe, maar ik kan die functie niet vinden bij mijn contacten. Wel dat ik een trilsignaal kan toevoegen, maar dat gebruik ik niet.

Zie ik iets over het hoofd of is die functie weg?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Siem2
First Poster
Opties

Ik zag de optie ook niet. Echter wel een andere, iets van "opslag toestaan" oid, ook onderaan. Toen ik dat bij één contact aanvinkte, kreeg ik meteen de mogelijkheid om ringtones vanuit mijn bestanden te selecteren. En daarna stond wel bij ieder contact de optie "Ringtone" zichtbaar. En die andere keuze is niet meer zichtbaar, daarom weet ik de exacte tekst niet meer. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
De optie zit bij mij onder het contact. Contact bewerken, helemaal naar onder scrollen, Meer weergeven, helemaal naar onder scrollen en daar kan ik een beltoon selecteren.
Ik heb nog geen 3.0ui trouwens.

Screenshot_20210102-100505_Contacts_3708.jpg

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

S20 heeft die optie niet denk ik.

Althans ik zie het nergens.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als je de optie niet ziet, kan het zijn dat je de contacten op je SIM-kaart of elders hebt opgeslagen. Met sommige instellingen krijg je de optie om de beltoon aan te passen dan niet te zien.

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
Siem2
First Poster
Opties

Ik zag de optie ook niet. Echter wel een andere, iets van "opslag toestaan" oid, ook onderaan. Toen ik dat bij één contact aanvinkte, kreeg ik meteen de mogelijkheid om ringtones vanuit mijn bestanden te selecteren. En daarna stond wel bij ieder contact de optie "Ringtone" zichtbaar. En die andere keuze is niet meer zichtbaar, daarom weet ik de exacte tekst niet meer.