op 11-03-2020 06:54 PM
Ik heb sinds 3 maand een nieuwe s10+ en tot februari werkte die goed maar ineens kan ik mijn whatsapp berichten niet meer openen. Bericht komt binnen, ik klik om te openen en krijg dan blanco scherm onder naam van degene die me een bericht stuurde. Als ik dan mijn toestel terug opstart kan ik het bericht wel lezen. Dit is zeer vervelend.
zie voorbeeld hierbij : bericht komt binnen, ik kan een stukje lezen, ik open het bericht, blanco scherm.
op 11-07-2020 05:44 PM
sorry maar ik vind het niet normaal dat in een toestel van zes maanden een nieuw moederbord moet. Ik vind dit zeker geen reclame voor samsung, nochtans is dit mijn vijfde toestel en was ik altijd heel tevreden maar nu niet. Het zou logisch zijn als ik een totaal nieuw toestel kreeg, ik hab wel 700 euro betaald en ik vind dat niet teveel als ik een goed toestel krijg maar nu vind ik dat ik behoorlijk in de zak ben gezet. Ik denk dat ik hiermee verder ga om mijn ongenoegen te uiten.
Voor alle duielijkheid, dit is niet uw schuld.
op 13-07-2020 02:32 PM
Hi @Commam58,
Als fabrikant zijnde kunnen we je een kosteloze reparatie bieden, mits je aan de garantievoorwaarden voldoet, dan is je toestel weer als nieuw.
Anders kun je dit bij je verkoper aankaarten.