op 28-07-2023 10:37 PM
Beste lezer,
ik heb bij camera instellingen aangegeven dat de bestanden op een SD kaart moeten worden opgeslagen.
Bij foto's doet hij dit goed.
Bij video's slaat hij dit echter in het intern geheugen op.
Hoe kan ik zorgen dat ook de video's op de SD kaart worden opgeslagen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 01-08-2023 08:13 AM
Hoi @Max-Utrecht, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt. Is het je nog gelukt met de tip van @OnnoJ? Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 01-08-2023 08:13 AM
Hoi @Max-Utrecht, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt. Is het je nog gelukt met de tip van @OnnoJ? Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 06-08-2023 12:04 AM
Beste OnnoJ,
hartelijk dank voor je antwoord.
Ik nam video's op in de hoogste kwaliteit / hoogste frame rate zonder beeldstabilisatie.
Zodra ik iets hierin veranderde (lagere kwaliteit of beeldstabilisatie), werd de video wel op de juiste locatie opgeslagen.
Destijds had ik de snelste SD-kaart gekocht die toen op de markt was (3 jaar geleden).
Voor mij is nu inderdaad de oplossing om achteraf de video handmatig te copieren naar SD-kaart.
Weet jij toevallig of er SD kaarten tegenwoordig te koop zijn die wel aan de snelheidsspecificaties voldoen om in de hoogste resolutie / snelste frame rate naar de SD-kaart te schrijven?
Met vriendelijke groet,
Max
op 06-08-2023 11:42 PM
Beste OnnoJ,
bedankt voor je duidelijk antwoord.
Nog ter info (en voor andere lezers van deze post): ik gebruik als SD-kaart: Samsung EVO Plus microSDXC UHS-1 card, class 10 van 512 GB (met volgens Samsung up to 100 MB/s read- en 90 MB/s write speed)