Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Interne opslag vol

(Onderwerp aangemaakt op: 02-08-2022 10:57 AM)
2631 Weergaven
R0B3RT072
Pioneer
Opties
Goedemorgen, 

Mijn S20 Ultra 5G geeft sinds 01 augustus 2022 aan dat de interne opslag vol is en dat ik bestanden moet verwijderen, nu heb ik vrijwel alle zeer grote videobestanden verwijderd, en bij foto's idem.
Op de afbeelding kan je zien dat OVERIG ruim 104GB ruimte in beslag neemt, alléén weet ik niet wat dat is, waar ik dat kan vinden.

Ik heb ergens gelezen, dat je de telefoon naar fabrieksinstelling moet terug zetten, maar ben ik dan niet alles kwijt, zelfs na back-up maken.

Ik hoor snel van jullie, 
Groetjes 
Robert

image

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
R0B3RT072
Pioneer
Opties
Ik heb eindelijk de boosdoener gevonden.
Telegram messenger slaat alles op, ruim 73GB aan geheugen, alle bewaarde [door Telegram] bestanden gewist.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Er staan ook dingen in je prullenbak welke ook ruimte in nemen. probeer die eerst even te legen!

0 Likes
R0B3RT072
Pioneer
Opties
Dat weet ik, maar dat is de ruimte niet, als je het vergelijkt met OVERIG [104GB]
0 Likes
-Krys-
Pathfinder
Opties
Misschien zijn het uw Apps?
Bij Apps staat er een ℹ️ als je daarop klikt, zou het uw instrukteren hoe je het opslag van de Apps kan zien, als het heel hoog is, kan je wat Apps weg doen of het cache leegmaken.
0 Likes
R0B3RT072
Pioneer
Opties
Hoi Krys,

Daar heb ik ook al naar gekeken en apps verwijderd die ik nauwelijks of zelfs nog nooit heb gebruikt.
Ik ben alléén benieuwd wat "overig" is, dat dat zoveel geheugen vreet
-Krys-
Pathfinder
Opties
Hmm, ik weet ook niet wat "Overig" kan zijn.

Misschien is het systeemcache?

Kan je dit proberen?: https://youtu.be/49Wn_S_uvvo
R0B3RT072
Pioneer
Opties
Dat ziet er best makkelijk uit, maar op dat gebied ben ik chicken 🐔 en weet niet of dat goed zal gaan.
Maar evengoed bedankt voor het meedenken
-Krys-
Pathfinder
Opties
Alsjeblieft, ik doe dit ook af en toe, en het begin leek het mij ook eng, maar nu doe ik het na elke software-update. Om mijn telefoon snel te houden. (En als je op niks miss klikt, zou alles goed gaan.)
MartijnK
MegaStar
Opties

Om te zorgen dat het geheugen niet te snel vol raakt kan je gebruik maken van Cloud diensten om data op te slaan. Ook wanneer je in bepaalde apps content download zal dit onder overig worden geplaatst.

Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan wel eerst een back-up om je gegevens veilig te stellen en vergeet WhatsApp hierbij niet 😉

Kijk hier voor meer informatie over resetten en het maken van een back-up:

• Reset:  https://bit.ly/2JJ5MB2

• Back-up: https://bit.ly/2HjpHL8

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Oplossing
R0B3RT072
Pioneer
Opties
Ik heb eindelijk de boosdoener gevonden.
Telegram messenger slaat alles op, ruim 73GB aan geheugen, alle bewaarde [door Telegram] bestanden gewist.