Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoe verwijder ik irritant icoon quick panel naar media en apparaten

(Onderwerp aangemaakt op: 24-10-2020 04:59 PM)
13861 Weergaven
BusyLizxy
Student
Opties

Vanmorgen mijn S20+ 5g van een update voorzien. Daarna is er een icoontje verschenen op mijn scherm, een cirkeltje met 4 vierkantjes erin. Dit blijkt van een quick panel te zijn voor bediening van media en apparaten. Dit icoontje wil ik graag verwijderen, omdat ik er steeds per ongeluk op druk bij het bedienen van mijn smartphone, hoogst irritant. Het is me wel gelukt om de vermelding onderaan het scherm "media en apparaten" weg te krijgen, maar het icoontje blijft staan. Graag een oplossing. Alvast hartelijk dank.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @evert1000,

Onder Instellingen >> Toegankelijkheid >> Interactie en behendigheid, heb je hulpmenu aan staan en gekoppeld aan 'Recente apps'. Zet hulpmenu met de schakelaar uit, en het icoontje is weg.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

19 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Kan je het niet ingedrukt houden en of naar de bovenkant van je scherm of onderkant swipen naar een kruisje? Klinkt als een widget namelijk.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
bedoel je in je notificatiepaneel? Even helemaal omlaag swipen, 3 puntjes rechtsboven, Layout quickpanel, media apparaten weergeven uitvinken.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
evert1000
Student
Opties
Ik krijg dat ding maar niet weg! Wat ook vreselijk irritant is, is dat bij een schermfoto dat kreng er ook op staat. Welke gek heeft dat overbodige quick panel verzonnen? Hoe kom ik er van af??
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @evert1000, goedemiddag. 

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! 

Ik begrijp niet helemaal goed wat je precies bedoeld. Kan je hier anders een schermafdruk van delen, dan kijk ik met je mee.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
evert1000
Student
Opties
Zie bovenin
0 Likes
evert1000
Student
Opties
Heb je de schermafdruk hierin? Ik zie niet of die ook gepost is.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @evert1000,

Ik zie geen schermafdruk in jouw berichten staan. Je zou deze kunnen toevoegen of uploaden aan je bericht.

Groeten,

Martijn

0 Likes
evert1000
Student
Opties
Toevoegen wil niet lukken. Het is een verschuifbaar half doorzichtig rond icoon met 3 streepjes . Voorheen 4 blokjes.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik heb werkelijk geen idee wat je hiermee bedoeld. Wij hebben ook een mogelijkheid om op afstand een keer met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: Hulp-op-Afstand | Samsung

Groeten,

Martijn

0 Likes