Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoe verwijder ik irritant icoon quick panel naar media en apparaten

(Onderwerp aangemaakt op: 12-04-2022 09:17 PM)
12933 Weergaven
BusyLizxy
Student
Opties

Vanmorgen mijn S20+ 5g van een update voorzien. Daarna is er een icoontje verschenen op mijn scherm, een cirkeltje met 4 vierkantjes erin. Dit blijkt van een quick panel te zijn voor bediening van media en apparaten. Dit icoontje wil ik graag verwijderen, omdat ik er steeds per ongeluk op druk bij het bedienen van mijn smartphone, hoogst irritant. Het is me wel gelukt om de vermelding onderaan het scherm "media en apparaten" weg te krijgen, maar het icoontje blijft staan. Graag een oplossing. Alvast hartelijk dank.

evert1000
Student
Opties
Lukt deze?Screenshot_20220406-182553_One UI Home_28308_1649262353.jpg
0 Likes
evert1000
Student
Opties
Het gaat om het rondje bovenin
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @evert1000, goedemorgen.

Bedankt voor je reactie en de foto! Heb je een thema of launcher ingesteld op jouw telefoon,  om het uiterlijk van Android te personaliseren? En wat zie je precies als je op deze button klikt? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
evert1000
Student
Opties
Nee is met een update meegekomen.Screenshot_20220412-092638_One UI Home_28345_1649748398.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wat zie je precies als je op deze button klikt? Waar wordt je naar toegestuurd als je op de knop drukt? Als je de knop vasthoudt, zie je dan ook een "i" teken staan? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @evert1000,

Onder Instellingen >> Toegankelijkheid >> Interactie en behendigheid, heb je hulpmenu aan staan en gekoppeld aan 'Recente apps'. Zet hulpmenu met de schakelaar uit, en het icoontje is weg.

kevin-sig
evert1000
Student
Opties

Jaaaa!!!! Eindelijk!! Dat is de juiste oplossing! Dank dank dank!!

0 Likes
Joyce10
Apprentice
Opties

Wat een fijne oplossing heb je gegeven. Bij mij was dit ook een bron van irritatie. Ben van dat verhipte icoontje verlost. Dank voor het antwoord

Ronhoed
First Poster
Opties
En even later komt ie weer terug ik heb 'm al 20x uitgezet
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Ronhoed,

Bedankt voor jouw bericht. Is dit ook zo na het herstarten van jouw toestel? Zo ja, heb je geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de opladen. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes