Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Handsfree bellen werkt niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 30-11-2022 03:04 PM)
1421 Weergaven
Seroos2022
Apprentice
Opties
Hallo allemaal, 
Ineens kan ik met mijn S20 FE niet meer handsfree bellen. Luidspreker werkt.
BT staat uit, telefoon meermaals opnieuw opgestart, alle gekoppelde apparaten verwijderd, opname via spraakrecorder werkt. Wel heb ik een reset naar fabrieksinstellingen nog even uitgesteld. 
Kan me iemand aub helpen? 
0 Likes
Spring naar oplossing
13 Antwoorden
Arie_1
First Poster
Opties

Ik heb exact hetzelfde probleem (gehad?)... Connectie van mijn A52s met mijn auto verliep altijd vlekkeloos. Maar kort geleden lukte handsfree bellen niet meer. Alle andere functies (muziek via Spotify, navigatie via Maps) gingen nog prima. 

Bij bellen verloor bluetooth het contact, dat was te zien op het scherm van de telefoon tijdens bellen. Het bluetooth symbool op het scherm van mijn telefoon bij het bellen dat bij verbinding groen hoort te zijn, werd grijs. Telefoneren lukte wel (kon het ook initieren via het systeem van de auto), maar alleen via de telefoon zelf, niet handsfree. Op het moment dat ik het gesprek beeindigde, kwam het bluetooth contact weer tot stand met de auto en kon ik bijv weer muziek luisteren. Met de iPhone van mijn vriendin lukte alles wel normaal (dus ook handsfree bellen).

Naar aanleiding van deze discussie telefoon in veilige modus opgestart, en toen lukte het bellen wel. Daarna weer "normaal" opgestart, en -voor zolang het duurt- hij doet het weer! Hopelijk helpt dit de anderen ook, maar ik zou wel graag willen weten wat dit probleem veroorzaakt. Misschien een softwareupdate?

Succes allemaal!

0 Likes
Jonas_Ingels
First Poster
Opties

Helaas niet... als ik in men wagen zit, is men Smartphone effectief verbonden voor oproepen, maar toch werkt her handsfree bellen nog steeds niet.

Ben wel benieuwd welke app het handsfree bellen nu blokkeert.

0 Likes
Jonas_Ingels
First Poster
Opties

Hoe ben je de app te weten gekomen? En welke app is het?

0 Likes
Members_wQb3aPT
Student
Opties

Ik had hetzelfde probleem en ben n.a.v. dit forum eens gaan terug denken. Het is bij mij ontstaan in periode dat ik podcasts ben gaan luisteren via Podimo, dus ik ben gaan testen. En inderdaad, als ik Podimo afsluit en deze niet meer tussen de actieve apps staat, kan ik wel bellen via koptelefoon met bluetooth. Als ik Podimo vervolgens weer opstart, lukt dit niet meer. Bij mij dus Podimo, misschien bij jou ook. Maar zo niet, misschien voor jou ook te testen op deze manier zonder dat je apps hoeft te verwijderen.