Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gratis buds bij s21 fe

(Onderwerp aangemaakt op: 09-03-2022 12:39 PM)
528 Weergaven
Naomim
First Poster
Opties

Ik ben al vanaf 21 januari bezig met de actie gratis buds bij de s21 fe. Bij de afwijzing stond steeds dat de naam van de rekeninghouder ongeldige tekens zou bevatten?. Hoezo ongeldige tekens bij rekeninghouder? Ik  zou  geen geld terug krijgen maar oortjes... Dus hoefde ook geen rekeninghouder in te vullen Ik kon de fout niet vinden... Na een aantal keer opnieuw indienen kreeg ik de melding dat hij definitief zou zijn afgekeurd. Na bellen bleek mijn achternaam onjuist. Na correctie van mijn achternaam kan ik het formulier  niet meer verzenden  omdat ik al de maximale aantal keren heb bereikt..  inmiddels  heb al heel veel telefoontjes achter de rug maar het probleem wordt maar niet opgelost. Wordt gezegd dat het wordt doorgezet naar de interne afdeling maar inmiddels alweer 7weken verder... Word hier hopeloos van....

0 Likes
10 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je een registratienummer? En zo ja wat is dit nummer?

Dan kan er even iemand met je mee kijken.

Naomim
First Poster
Opties
NLD5825269DWCHH
0 Likes
Mars71
Pioneer
Opties
Hoi, had hetzelfde probleem. Selecteer bezorger op ander adres en voer daar de juiste gegevens in
0 Likes
Naomim
First Poster
Opties
Helaas dat ook al geprobeerd maar wanneer ik het formulier wil verzenden geeft hij die foutcode. Dat ik max bereikt heb. Ook al op verschillende apparaten geprobeerd. ..
0 Likes
Naomim
First Poster
Opties
Dit krijg ik te zien danScreenshot_20220309-131458_Photos_54890_1646828098.jpg
0 Likes
Naomim
First Poster
Opties
NLD5825269DWCHH
0 Likes
Naomim
First Poster
Opties
? Is er al iets bekend?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Naomim, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! 

Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat er gisteren een e-mail naar je is verstuurd om de aanvraag te corrigeren. Heb je deze ook gezien? Jouw aanvraag is vooralsnog afgewezen omdat de achternaam niet klopt, ik heb deze samen met de foto van hierboven toegevoegd aan je gegevens. De aanvraag zal opnieuw in behandeling worden genomen en zodra deze is beoordeeld krijg je hier ook weer een bericht van.

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Naomim
First Poster
Opties
Hoi, bedankt voor je reactie. Ik heb alleen geen mail ontvangen... Heb ook al in mijn spam gekeken...
0 Likes