Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung promotie S21FE niet ontvangen

(Onderwerp aangemaakt op: 17-03-2022 01:41 PM)
359 Weergaven
Luccat
First Poster
Opties

Promotie buds 2v an eind december na aankoop s21+ nog steeds niet ontvangen en ook geen antwoord gekregen na akkoord.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @Luccat, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Als ik je gegevens erbij pak, zie ik staan dat je hierover in gesprek bent (geweest) met mijn collega's via FaceBook Messenger en om het overzicht te bewaren stel ik voor om het gesprek ook via één kanaal te laten verlopen. Mijn collega heeft de foto's ook doorgestuurd en jouw aanvraag zal dan ook opnieuw in behandeling worden genomen, via de e-mail krijg je hier bericht van.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Wat is je registratienummer?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Luccat
First Poster
Opties

BEL5642488NWCJK

Gr

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @Luccat, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Als ik je gegevens erbij pak, zie ik staan dat je hierover in gesprek bent (geweest) met mijn collega's via FaceBook Messenger en om het overzicht te bewaren stel ik voor om het gesprek ook via één kanaal te laten verlopen. Mijn collega heeft de foto's ook doorgestuurd en jouw aanvraag zal dan ook opnieuw in behandeling worden genomen, via de e-mail krijg je hier bericht van.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes