op 12-08-2021 02:14 PM
Hallo,
Op mijn oude S10 werkte google wachtwoorden perfect, op mijn nieuwe S21 werkt het helemaal niet meer. Wat wel werkt is Samsung Pass maar al mijn wachtwoorden staan in mijn google account dus daar heb ik niets aan.
Service automatisch aanvullen bij instellingen staat op google, in mijn wachtwoorden manager van google staat alles aan maar het werkt niet.
Iemand een oplossing?
Groet,
Bastiaan
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 16-10-2022 11:21 PM
Ik heb hetzelfde probleem. Wachtwoorden staan in het Google-Account en zijn niet automatisch in Samsung pass gezet. Dat betekent dat ik nu alles handmatig moet overzetten?
op 18-10-2022 04:09 PM
Hi @OzzieWicht, goedemiddag.
Je kan in de Samsung Pass-app wel gegevens importeren. Je zou dan bij je Google account kunnen nagaan of je deze ook kan exporteren. Dat scheelt weer als je dit handmatig over wilt zetten.
Heb je de tip van @Lafertin nog geprobeerd?
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 30-10-2022 05:27 PM
Hi, ik heb net mn samsung s21fe opgestart en ik kom van "schonere android OS"
Hoop dingen waren eh wat want? Wat voor app ben jij?
Ik heb nu alle apps georganiseerd in groepjes zodat t lijkt om mn oude setup.
Alle vage apps bij elkaar gegooid en die bekijk ik wel later als alles werkt.
Maar net als jij heb ik google account en ww invullen voor simpele apps.
De samsung versie heb ik bewust genegeerd omdat het alleen leeft in samsung phone. Dus als je dan na 5 jaar een ander merk doet ben je de sigaar.
In google aangezet maar nog steeds geen autoinvullen.
Wat heb jij gedaan om het werkend te krijgen?
op 01-11-2022 09:37 AM
op 01-11-2022 11:02 AM
op 01-11-2022 04:36 PM
op 01-11-2022 05:28 PM
op 01-11-2022 06:35 PM
instellingen google account aanpassen heeft wachtwoorden exporten: kopie van je ww maken om deze met andere service te gebruiken. aka overzetten naar Samsung wallet/pass.
*****! /me dom rund, tikte elke keer op tandwieltje niet op "benaming service" er voor!
als je op de naam tikt krijg je wél een keuze. 😲
(eh onlogisch meneer Samsung OS developer! tandwieltje staat bekent als ik wil een instelling veranderen.......)😇
(side info de berichten app [...] is van samsung en is kort geleden vervangen voor [///] zie info:
Samsung is expected to launch the Galaxy S21 FE later this year, and it could come with Messages in some parts of the world.😇
. Stom genoeg kun je op de genoemde toestellen Google's app wel, en Samsung's app niet deactiveren. Leg je vinger even wat langer op het icoontje op je starts- of apps-scherm, en kies vervolgens Uit… (schakelen).
Dus de drie puntjes app is de oude samsung app en de tekstballon met streepjes de nieuwe.
als je bij info kijkt zie je versie 13.2.20.9 (september 2020?) en gedwongen stoppen mogelijk maar hij is idle volgens mijn datagegevens dus laatmaar. (app downoaded uit galaxiappstore)
info streepjes app is downloaded uit googleplay store versie 20221011_01RC02 Phone _samsung_dynamic. (de nieuwe dus! problem of choice solved 🙂 )