Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

geluid S20 gaat uit (op stil)

(Onderwerp aangemaakt op: 21-12-2020 03:47 PM)
1853 Weergaven
same
First Poster
Opties

bij mijn S20 Ultra en bij de S20+ van mijn vrouw gaat vaak bij het verlaten van ons pand het geluid uit (op stil). Heel vervelend, want je hoort buitenshuis dan geen inkomende telefoontjes, berichten e.d. Wat kan daarvan de oorzaak zijn?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @same,

Nog van harte welkom op de Samsung Community 😁

Hebben jullie hier een Bixby Routine voor ingesteld? Dat is eigenlijk het enige wat ik me kan bedenken waardoor de geluidsmodus automatisch wordt aangepast. 

Hier vind je hoe Routines werken en hoe je ze in- en uitschakelt: https://bit.ly/2IDuHaH

Laat even weten dit de boosdoener was!

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @same,

Nog van harte welkom op de Samsung Community 😁

Hebben jullie hier een Bixby Routine voor ingesteld? Dat is eigenlijk het enige wat ik me kan bedenken waardoor de geluidsmodus automatisch wordt aangepast. 

Hier vind je hoe Routines werken en hoe je ze in- en uitschakelt: https://bit.ly/2IDuHaH

Laat even weten dit de boosdoener was!

rsz-846676
0 Likes
Atill520
First Poster
Opties

Hoi BruceH,

Heb mij denk 3 maanden lang geirriteerd aan mijn Samsung S21+. Steeds als ik in de buurt van mijn huis kwam ging mijn geluid aan. (Duurt even voordat je weet dat je huis de trigger is) Diverse geluidsinstellingen stonden dan voluit! Zelfs als ik mijn telefoon op trilfunctie had staan. Ik dacht dat het aan de app SmartThings lag. Diverse instellingen veranderd maar niets hielp. Totdat ik zojuist jouw reactie zag, wat voor mij de oplossing blijkt te zijn! Het lang aan Bixby Routines!

Man, wat ben ik blij met jouw advies! Super bedankt!

Elbert72
First Poster
Opties

Had het precies andersom,mijn geluid ging uit als ik dichtbij mijn huis kwam. Alle instellingen nagekeken niets hielp.Lag ook aan Bixby Routines.

Groetjes Elbert