Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Wekker gemist ondanks oneindig snoozen!

(Onderwerp aangemaakt op: 18-04-2024 08:06 AM)
316 Weergaven
Rod001
Student
Opties

Dag, 

Deze fout heb ik vaker voorbij zien komen, maar misschien weet ik de reden nu. Ik heb mijn werk wekker staan met geluid en snoozen elke 5 minuten, oneindig. De 7.15 wekker heb ik paar keer gesnoozed en ineens ging ie niet meer af.

Sinds een tijdje heb ik een wekker staan om 7.30 die een herinnering is van wat ik moet doen op een dag, die wekker staat helemaal stil en op 60 minuten eindeloze snooze. Die WIL ik dus graag missen, maar de werk wekker niet. Op het moment dat ik die stille wekker mis, mis ik ook de werkwekker met geluid. Dat geluid wordt vermoedelijk onderdrukt door de stille wekker die later stond of misschien komt het doordat ze tegelijk aan gaan om 7.30 nadat de 7.15 wekker 3 keer is gesnoozed. 

Wekkers kunnen waarschijnlijk niet tegelijk afgaan? Kunnen jullie dit fixen? 

Bedankt!

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Rod001,

Bedankt voor jouw bericht. Verschillende wekkertijden werken inderdaad niet gelijkertijd met elkaar. Je kan proberen uit de app store een andere wekker app te downloaden. Wellicht kan je de 2 apps tegelijkertijd gebruiken. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Rod001,

Bedankt voor jouw bericht. Verschillende wekkertijden werken inderdaad niet gelijkertijd met elkaar. Je kan proberen uit de app store een andere wekker app te downloaden. Wellicht kan je de 2 apps tegelijkertijd gebruiken. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes