Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Edge ligthing werkt niet bij whatsapp en facebook messenger

(Onderwerp aangemaakt op: 21-12-2020 08:05 PM)
2380 Weergaven
Rootje1980
Apprentice
Opties

Sinds vorige week ben ik overgestapt van een S10 naar een S20. Super toestel! 

Echter is er 1 probleem wat ik niet opgelost krijg: Bij mijn S10 had ik edge lighting ingesteld, zodat de rand oplichtte als ik een berichtje kreeg .

Nu wil ik dat weer instellen op mijn S20. Allereerst moest ik flink zoeken, want bij android 11 blijkt het weggestopt te zijn onder meldingen -> instellingen korte popup. Type en kleur ingesteld. Opgenomen apps op "alle apps" gezet.

Toch krijg ik bij whatsapp en facebook messenger berichten geen edge lighting. Wel bij andere apps zoals: sms berichten, nu.nl push berichten en zelfs bij push berichten van mijn bankieren app.

Kan iemand me vertellen of ik iets verkeerd doe, of dat ik in whatsapp misschien ergens nog wat in moet stellen?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rootje1980
Apprentice
Opties
Gerjanne, je kunt de popup melding idd niet meer inschakelen in whatsapp zelf. Dit kan nog wel bij instellingen -> meldingen -> whatsapp -> berichten

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Rootje1980
Apprentice
Opties

Ik ben erachter wat er fout gaat. Schijnbaar is in android 11 edge lighting gekoppeld aan de popup melding. Ik had de popup meldingen van whatsapp uit staan. Als je die uit hebt staan, krijg je ook geen edge lighting.

Beetje jammer, want op het vergrendelscherm kun je de inhoud van deze popups verbergen. Dit kan echter niet als je scherm aan is. Als ik iets op mijn telefoon laat zien aan iemand, dan hoeft die persoon niet de inhoud van mijn binnenkomende berichtjes te lezen.

0 Likes
Gerjanne
Voyager
Opties
Hier precies hetzelfde ten eerst doet mij app kleur het niet meer op mij S10 wel en ten tweede mijn pop up melding van Whatsapp staat uit en krijg hem ook niet meer ingeschakeld beetje jammer.
0 Likes
Oplossing
Rootje1980
Apprentice
Opties
Gerjanne, je kunt de popup melding idd niet meer inschakelen in whatsapp zelf. Dit kan nog wel bij instellingen -> meldingen -> whatsapp -> berichten
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Gerjanne,

Laat je weten of het is gelukt met de tip van @Rootje1980? 😉

rsz-846676
0 Likes