Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen volledig scherm na update

(Onderwerp aangemaakt op: 13-12-2021 08:49 PM)
2557 Weergaven
Dap
Explorer
Opties

image

Opeens zie ik bij WhatsApp, YouTube, Chrome en nog een aantal andere apps het scherm niet op volledige grootte. Zie onderste gedeelte op foto. Is misschien een halve centimeter maar irriteer mij er lichtelijk aan. Weet iemand hoe dit komt? Bij instellingen apps op volledige scherm heb ik alles al aangezet. Ik maak geen gebruik van een navigatiebalk, zodra ik deze aanzet komt de balk daar ipv de lege ruimte. Als ik de balk uitzet dan zie ik geen knoppen maar weer de lege ruimte. 

Iemand die weer hoe ik dit oplos?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dap
Explorer
Opties
Vandaag deze update gekregen en geïnstalleerd en probleem is opgelost. Alsof het nooit is gebeurd. Bedankt allemaal voor het meedenken.Screenshot_20211215-104216_Software update.jpg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Hierbij heb je je navigatiebalk op veeggebaren staan?

Dap
Explorer
Opties
Ik ook na update. Is vreemd toch. Ik heb geen zin in een reset. Heb net mijn tel terug na reparatie. Eindelijk alles teruggezet en overal ingelogd etc. Moet toch wel een andere manier zijn denk ik. Thans voor je antwoord
0 Likes
Dap
Explorer
Opties
Ja klopt. Altijd al gehad. Maar nooit dit probleem gehad.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Instellingen > apps > YouTube > opslag > gegevens wissen?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Dap
Explorer
Opties
Helaas is dit niet alleen op YouTube. Gebruikte YouTube als voorbeeld. Dit is bijna bij elke app. Internet, members, YouTube, WhatsApp, mail en ga zo maar door.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat word een fabrieksherstel😅
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Dap
Explorer
Opties
Helaas. Komt net van een fabrieksherstel dus eindelijk alles teruggezet en ingelogd. Word em niet nog een keer haha, dus ik leer er wel mee leven. Thanks voor de tips
0 Likes
Oplossing
Dap
Explorer
Opties
Vandaag deze update gekregen en geïnstalleerd en probleem is opgelost. Alsof het nooit is gebeurd. Bedankt allemaal voor het meedenken.Screenshot_20211215-104216_Software update.jpg