Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen 'veilige map'.

(Onderwerp aangemaakt op: 02-07-2021 02:50 PM)
643 Weergaven
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Goedemiddag, ik heb een Samsung A 21 S gekocht. Ben tevreden, fijne telefoon alleen de kleuren zijn minder mooi. Maar... de veilige map is verdwenen. Weet iemand hier een oplossing voor dat ik een document of notitie kan maken die niet geopend kan worden door derden? Of is de enige mogelijkheid m'n telefoon dichttimmeren met een vingerafdruk?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag,

De A21S heeft minder features dan bijvoorbeeld een S-serie toestel, jammer genoeg ontbreekt de mogelijkheid om gebruik te maken van de Veilige Map op dit toestel. 

https://bit.ly/2TFG4bv dit is een goed alternatief, of wat je zelf al zegt vingerafdruk gebruiken werkt ook 👍🏼

Beste is om te Googlen naar apps en dan te downloaden en testen wat je vind om te zien welke apps jij het fijnst vind.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag,

De A21S heeft minder features dan bijvoorbeeld een S-serie toestel, jammer genoeg ontbreekt de mogelijkheid om gebruik te maken van de Veilige Map op dit toestel. 

https://bit.ly/2TFG4bv dit is een goed alternatief, of wat je zelf al zegt vingerafdruk gebruiken werkt ook 👍🏼

Beste is om te Googlen naar apps en dan te downloaden en testen wat je vind om te zien welke apps jij het fijnst vind.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Dank je voor je antwoord! Ik ga het bekijken.

Aluapje
Explorer
Opties
En ik heb zojuist de veilige map verwijderd. Wordt gek van die dubbele agendameldingen!! Ik gebruik sowieso altijd mijn vingerafdruk om de telefoon te openen