Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen meldingen meer zowel statusbalk, always on display en vergrenlscherm

(Onderwerp aangemaakt op: 08-04-2020 11:23 PM)
3966 Weergaven
RJKS
Explorer
Opties

Sinds twee dagen krijg ik geen meldingen meer te zien op zowel de always on display, de status balk en de vergrendelscherm. De telefoon trilt wel als ik een melding binnen krijgt, echter weet ik dus niet eens van welke app deze melding afkomstig is. De instellingen staan goed, ik heb in de tussentijd niets veranderd aan deze instellingen. Het betreft hier een Samung Galaxy s20+.

0 Likes
19 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Post is wat screenshots van die instellingen dan

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
RJKS
Explorer
Opties

20200408_235900.jpg

20200408_235844.jpg

20200408_235829.jpg

20200408_235811.jpg

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Kun je kijken of gegevens besparing aan staat?

Of sluimerende apps of apps in ultieme sluimerstand.   

0 Likes
RJKS
Explorer
Opties

Gegevens besparing staat uit en er staan geen app in sluimerstand. Ik merk nu ook dat het instelingen (het tandwieltje) in het swipe down menu het niet doet.20200409_082703.jpg

20200409_082646.jpg

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Bizar... Start de telefoon is opnieuw op als dat niet werkt misschien tijd voor een fabrieks herstel

0 Likes
Oplossing
RJKS
Explorer
Opties

Zeker bizar! Ik ga het nog gekker maken. Mijn telefoon liep vanmorge helemaal vast. Ik heb hem uitgezet met de volume down en de multi knop. Daarna deed alles het weer! Daar voor al meerdere malen opnieuw opgestrat en uitgezet. Ik zit nog wel met een andere probleem. Elke ochtend moet je de telefoon ontgrendelen met de patroon in plaats van met de vinger print of face detectie. Kan ik dit uitzetten, daarop loopt mijn telefoon namelijk bijna elke ochtend op vast. 

Kortom... Veel bugs in de s20... De s9 die ik hiervoor had werkte nog veel beter dan dit. 

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Instellingen \ vergrendelscherm\   type schermvergrendeling op geen zetten

0 Likes
RJKS
Explorer
Opties

Klopt, maar dan zet je heel de vergrendeling uit. Ik wil alleen af van de gevraagde patroon na het niet gebruiken van de telefoon na  x aantal uur. Bijvoorbeeld in de ochtend als je opstaat. 

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Ik denk niet dat dat kan.. Er is wel ergens een optie om je apparaat bij jou thuis in te stellen als thuis locatie zodat je thuis geen vergrendeling hebt alleen op andere locaties

0 Likes