Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen meldingen meer zowel statusbalk, always on display en vergrenlscherm

(Onderwerp aangemaakt op: 08-04-2020 10:32 PM)
4985 Weergaven
RJKS
Explorer
Opties

Sinds twee dagen krijg ik geen meldingen meer te zien op zowel de always on display, de status balk en de vergrendelscherm. De telefoon trilt wel als ik een melding binnen krijgt, echter weet ik dus niet eens van welke app deze melding afkomstig is. De instellingen staan goed, ik heb in de tussentijd niets veranderd aan deze instellingen. Het betreft hier een Samung Galaxy s20+.

0 Likes
Spring naar oplossing
19 Antwoorden
RJKS
Explorer
Opties

Klopt, smart-lock. Maar dat is helaas geen optie. Bedankt voor het meedenken! 

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Wat heb je aan beveiliging die na een paar uur uitgaat?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
RJKS
Explorer
Opties

Totaal niets! Zou niet weten waar je dat voor nodig zou hebben.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
'Ik wil alleen af van de gevraagde patroon na het niet gebruiken van de telefoon na x aantal uur'

Jij vraagt het :smiling-face: dan kan je net zo goed geen beveiliging doen.
0 Likes
RJKS
Explorer
Opties

Dat is niet wat ik bedoel. Ik ontgrendel mijn telefoon met mijn vingerprint en face detection. Maar na het niet gebruikem van de telefoon voor bijvoorbeeld 4 uur, vraagt de telefoon eerst om een patroon om de telefoom te onrgrendelen en is het ontgrendelen met vingerprint of face detection niet mogelijk. 

En dit zou geen probleem zijn, echter loopt mijn telefoon zowat elke dag vast op dat punt. 

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Ik denk niet dat het de bedoeling is dat je en een patroon hebt en vinger afdruk en face.. Ik zou er 1 kiezen en de andere 2 uitzetten dit lost wellicht een probleem op

0 Likes
RJKS
Explorer
Opties

Dat denk ik niet. Dit kon voorheen namelijk ook. Sinds de s20 dus niet.

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Ter beveiliging moet na 4 uur inactiviteit je patroon, pincode of wachtwoord ingevoerd worden. Daarna kun je je biometrische vergrendeling weer gebruiken.

@Patrick, het is niet mogelijk om biometrische vergrendeling in te schakelen zonder een patroon, pincode of wachtwoord in te stellen, dus die suggestie is geen optie als je biometrische vergrendeling wilt instellen. En na een periode van 4 uur wordt die tijdelijk uitgeschakeld, dat is het fenomeen waar @RJKS tegenaan loopt. En daar is dus niets aan te doen, dat is om je gegevens veilig te houden.

kevin-sig
0 Likes
RJKS
Explorer
Opties

Bedankt KevinW! Daar had ik het inderdaad over.

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

:victory-hand:

Ik gebruik zelf geen beveiliging hehe zelfs geen vergrendelscherm

0 Likes