Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen geld ontvangen cashback actie

(Onderwerp aangemaakt op: 07-09-2018 11:53 AM)
2618 Weergaven
RemcovdM
Apprentice
Opties

Keurig netjes een bevestiging ontvangen dat ik 2x € 128,27 zou ontvangen. Na 5 maanden nog niets ontvangen op mijn rekening

OrderId Merk Model Inruilwaarde Extra inruilwaarde Totale inruilwaarde

12444 Samsung GALAXY S4 I9505 € 28.27 € 100 € 128.27
5ac600dbd744b

OrderId Merk Model Inruilwaarde Extra inruilwaarde Totale inruilwaarde

12443 Samsung GALAXY S4 I9505 € 28.27 € 100 € 128.27
5ac6002494508

Zou graag mijn geld ontvangen!

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Priscilla92
Apprentice
Opties

Hallo Tim

Het is alsnog gelukt. Ik had contact met een medewerker via Messenger. Ze vertelde dat ze op dat moment storing was en dat ik het later nog een keer moest proberen. Toen deed de site het wel dus het is gelukt! 

Mvg priscilla

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
32 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Dat is natuurlijk niet best .. Ik ga alles voor je nakijken. Je hoort nog van me. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
RemcovdM
Apprentice
Opties

Nog steeds niets vernomen en ook geen Geld. :shocked-face-with-exploding-head:

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Ik heb 12-9 vernomen dat het op ready for payment is gezet .. eindelijk. My bad, heb dit blijkbaar niet doorgegeven. Vanaf nu is het doorgezet voor de betaling. 

---------
Signature-Note10
0 Likes
Punisher08
First Poster
Opties

Ik heb het zelvde probleem, Beste Harnold,

Goed nieuws! Je deelname aan onze Samsung Galaxy S9/ S9+ promotie met registratienummer 2285432 is goedgekeurd. Binnen 6 weken ontvang je € 100,00 op je bankrekening.

nog steeds niks

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Hi! Dit is een andere actie, Harnold. Jouw registratie is inderdaad goedgekeurd, alleen zijn de 6 weken nog niet voorbij. Ik zie inderdaad dat de betaling nog op zich laat wachten, maar momenteel kan ik niet veel voor je doen.

---------
Signature-Note10
0 Likes
Priscilla92
Apprentice
Opties

Bij lukt de laatste stap de registratie niet eens. Dan blijft de site staan daarop. Knop registeren reageert niet. Vind ik vrij vervelend. 

0 Likes
Priscilla92
Apprentice
Opties

Bij lukt de laatste stap de registratie niet eens. Dan blijft de site staan daarop. Knop registeren reageert niet. Vind ik vrij vervelend. 

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@Priscilla92 dat is natuurlijk niet de bedoeling, je zou je registratie gewoon moeten kunnen afronden. Probeer het via een laptop/pc te doen. Daarnaast mag je meerdere webbrowsers testen. Ik hoor graag van je of het alsnog is gelukt!

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Oplossing
Priscilla92
Apprentice
Opties

Hallo Tim

Het is alsnog gelukt. Ik had contact met een medewerker via Messenger. Ze vertelde dat ze op dat moment storing was en dat ik het later nog een keer moest proberen. Toen deed de site het wel dus het is gelukt! 

Mvg priscilla
0 Likes