Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Ean code ongeldig

(Onderwerp aangemaakt op: 19-05-2021 07:29 PM)
2805 Weergaven
shameprox
Apprentice
Opties

Vandaag mijn s21 ultra binnen helaas bij het indienen van de promotie krijg ik ean code ongeldig. Ean code is 8806090887482

Groeten Steve

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat is het enige wat je kunt doen.
Belsimpel heeft meestal lagere prijzen maar wie weet uit welke landen ze die dingen importeren... beter gewoon voortaan direct bij de Samsung Webshop bestellen. Betaal je wel klein beetje meer maarja liever dat dan wat je nu hebt. Ik zou dat toestel retour sturen en er 1 bij Samsung zelf kopen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Irisdew
Student
Opties
Belsimpel heeft inderdaad toestellen uit andere landen, waardoor de promotie niet mee telt.
Dit was voor mij een reden om niet meer af te nemen bij Belsimpel
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Daarom zeg ik altijd Samsung webshop of coolblue.
Peer_76
Voyager
Opties

Ik denk dat @shameprox via belsimpel niet verder zal komen wat betreft de promo. Belsimpel staat ook niet in de deelnemende lijst op de promo pagina.
Wel is er 1 detail: De S21 Ultra 5G staat op belsimpel voor €1.019,00 te koop, en op de shop van Samsung voor €1.149,00. Je mag dus €130,00 meer betalen om iets ter waarde van €99,00 gratis bij te krijgen. Mooie promo 😉

0 Likes
Dododada Baby
Apprentice
Opties

jei bend seurpied!

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Peer_76 

Je legt het verkeerd uit.. altijd maar negatief richting Samsung...  

Bij belsimpel betaal je 130 euro minder omdat het gaat om een grote lading geïmporteerde buitenlandse toestellen.

Geef mij maar een NL toestel zonder klachten.

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Doet me aan iemand denken..

signatureee
Groet, Dick

Peer_76
Voyager
Opties

Het gaat mij niet om het negatief doen maar om een kritisch geluid te geven. Zelf heb ik al vaker een telefoon via belsimpel aangeschaft en daar nooit problemen mee gehad. Maar als ik het goed begrijp kan grijze import dus wel voor problemen zorgen? Bij tv's was ik daar wel van op de hoogte maar bij telefoons niet.

Het enige wat ik wel met mijn opmerking aan wil geven is dat een "gratis product" altijd in de prijs is doorberekend. Elk bedrijf wil namelijk winstgevend zijn (en daar is niks mis mee) en elke consument wilt zo goedkoop mogelijk uit zijn (ook iets waar niks mis mee is). Misschien kan de meerwaarde van het kopen van een duurder toestel ten opzichte van het goedkopere grijze import toestel verder worden belicht. Dat kan namelijk voor heel veel mensen (o.a. ook voor mij) van toegevoegde waarde zijn.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Peer_76,

Op diverse websites wordt dit toegelicht. Een kleine greep:

De zogenaamde ‘grijze import'. Dit zijn normaal gesproken wel dezelfde modellen, maar de software die erop staat is eigenlijk bedoeld voor gebruik in een ander (Europees) land. We zetten op een rij wat de gevolgen hiervan (kunnen) zijn.

Updates

De meeste gebruik(st)ers die het niet al wisten, komen erachter dat hun telefoon geïmporteerd is als ze wachten op een grote Android upgrade. Op het moment dat anderen met hetzelfde toestel een update krijgen, maar jij niet, wordt duidelijk dat er iets aan de hand is.

Dit vind ik zelf een belangrijk punt. Wil je verder lezen, kijk dan eens hier: https://bit.ly/38J2wTF

rsz-846676
shameprox
Apprentice
Opties

Dat die uit een ander land komt kan ik niks aan doen, en waarom zouden ze hier wel die actie kunnen doen tegen hogere telefoon prijs. Vooral nu ik de telefoon in Nederland koop en gedacht had dat ik de Google nest zou krijgen is weer raar verhaal.

0 Likes