Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Data kwijt na herstellen batterij door Samsung reparatieservice?

(Onderwerp aangemaakt op: 18-09-2022 08:48 PM)
1362 Weergaven
Members_rvnMEuB
First Poster
Opties

Van mijn Samsung S10e is recent de batterij en oplaadconnector overleden. Nu wil ik deze in principe door de Samsung laten herstellen. Omdat de telefoon enerzijds tot de problemen nog altijd fijn werkte en anderzijds, omdat ik geen back-up/cloud heb van de documenten (foto's) welke er op staan (stom!). Aangezien de telefoon (buiten de batterij welke niet meer laad) nog prima werkt verwachte ik dat dat geen probleem is. Echter, zie ik bij het invullen van het opdrachtformulier de opmerking om een backup van de data te maken, omdat deze bij ontvangst door Samsung direct wordt gewist. Is dat zo? (ook als het alleen een batterij/USB-connector probleem betreft?) De voornaamste reden voor reparatie zou zijn het behoud van de data welke op de telefoon staat.

Helaas is de batterij inmiddels dusver ontladen dat ik geen backup meer kan maken. 

0 Likes
2 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Bericht aangepast, ik zie net dat, en de batterij en de connector overleden zijn. Dan heeft aansluiten op een pc geen zin. 🙈

Het klopt inderdaad dat alles gewist wordt bij een herstel door een Samsung reparateur. Je kan dan misschien beter naar een lokale telefoon hersteller gaan en daar overleggen. Waarschijnlijk zullen die niet alles wissen.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Pak er eens een draadloze oplader bij, dan zou het toestel moeten opladen! En dan kun je erna via Samsung laten repareren.

Backup kun je draadloos maken via de cloud.

Als je geen draadloze oplader hebt ken je vast wel iemand waar je even 1 kunt lenen😁
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick