Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Nieuwe toestel na s21

(Onderwerp aangemaakt op: 15-12-2024 04:38 PM)
686 Weergaven
Plien93
Pioneer
Opties
Goedemiddag,

Ik heb nu 4 jaar mijn Samsung S21. Deze is nu wel echt versleten. Ik twijfel overstap naar S23 ultra of S24 ultra. Belangrijk voor mij is de camera en batterij. Wie geeft advies?

Groetjes Pauline 
0 Likes
20 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

De S24 Ultra is een wereld van verschil beter dan de S23 Ultra qua batterijduur en camera. Dus de keuze is aan jou🙏 Ik kan helaas niet in jouw budget kijken. Veel plezier alvast💪
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Plien93
Pioneer
Opties
Oké ja ik denk na S21 sowieso allebei hele verbetering? Nee lastig. Ik zoek een goeie deal haha! Los of met abbo
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Zelfs een normale S24 is een enorme stap vooruit 🙂
Plien93
Pioneer
Opties
Haha ja en dat scheelt flink@
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Klopt. Tegenwoordig zijn de chips echt ultrasnel.. de S21 S22 ect waren vrij traag vergeleken met wat we nu hebben. Als geld belangrijk is dan zou ik een normale S24 kopen, is een prachtig toestel.
Plien93
Pioneer
Opties
Nou belangrijk haha. Ik wil sowieso een refurbished maar had beetje 700-800 als budget. Wat is verschil tussen S24 normaal en ultra?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik zou refurbished echt afraden, je weet ten eerste niet wat je krijgt en of het toestel nog lang mee kan of niet en je krijgt vaak buitenlandse modellen. Als je budget 700 a 800 is kun je makkelijk een nieuwe kopen.

https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_samsung-galaxy-s24-5g-128-gb-marmer-grijs-1801030.html?utm_sou... voorbeeld <
Plien93
Pioneer
Opties
Oh dat vind ik ook een goeie! Ja heb nu 4.5 jaar met refurbished gedaan de S21!
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ja toch, wees goed voor jezelf en geniet van een gloednieuw toestel💪🙂