op 13-04-2019 07:52 PM
Hallo,
Ik heb een clear view cover gekocht voor galaxy S10, nu dacht ik dat deze altijd aan bleef staan zoals ADO.
Nu geeft het voor paar seconden het uur weer en als ik een melding krijg gaat deze ook aan, maar erna gaat het uit.
Is er een oplossing dat deze altijd aan blijft, ik had deze cover gekocht zoadat mijn gsm beschermd is maar dat wel mij ADO actief bleef werken.
Ik vindt het zeer jammer als hier geen oplossing kan voor gevonden worden want dan is het veel geld voor iets dat ik niet ga gebruiken.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 16-04-2019 12:17 PM
Hi @TracyP,
Ik heb dit als suggestie doorgezet naar ons R&D Team1 (Research and Development)
Indien dit voor hen mogelijk is, zal het worden doorgezet in een toekomstige update.
op 16-04-2019 12:17 PM
Hi @TracyP,
Ik heb dit als suggestie doorgezet naar ons R&D Team1 (Research and Development)
Indien dit voor hen mogelijk is, zal het worden doorgezet in een toekomstige update.
op 25-04-2019 12:57 PM
@TracyP, blijkbaar is dit al mogelijk: Om de AOD te kunnen blijven zien, zelfs in gesloten Smart View Cover kan je de instelling wijzigen in de Instellingen - Vergrendelscherm - Altijd op weergave-instelling
Let me know!
op 25-04-2019 02:14 PM
Beste,
Ja dat lukt wel maar de meldingen zijn dan niet zichtbaar?
op 25-04-2019 03:09 PM
op 27-06-2019 09:43 PM
Ik haak even in op dit bericht.
Ik heb hetzelfde probleem, en vindt dat de clear view cover niet echt zijn functie waarmaakt.
Ik krijg melding met gesloten cover, je ziet dan voor circa 10 a 15 seconden de melding (pictogram) hierna verdwijnt de melding en is alleen de tijd en datum zichtbaar. Echter is ook de dan aangegeven tijd/datum slecht zichtbaar qua helderheid (als je een melding krijgt is het wel goed zichtbaar) wat je verwacht is dat je meldingen altijd ziet door de clear view cover heen anders kan je net zo goed een andere cover nemen. Dus op dit moment en voor het bedrag op z'n zachts gezegd zeer jammer.
27-06-2019 09:55 PM - bewerkt 27-06-2019 10:01 PM
Ik heb er even een filmpje van gemaakt.
Dus s10 met clear view cover ligt gewoon te liggen.
Dan komt whatsapp melding (of elk andere melding)
Melding verdwijnt en alleen klok is zichtbaar.
Ik heb de oplossing ook gelezen dat het naar r&d doorgestuurd is, maar nog steeds geen verbetering in al die tijd, dit probleem had al gelijk verholpen moeten worden ook gezien het feit dat de clear view cover best prijzig zijn en ook origineel Samsung is. En ik kan mij voorstellen dat er vele mensen met smart hierop zitten te wachten.
https://youtu.be/JwHTF9AfU8Y
op 02-07-2019 03:53 PM
@Raymond75, blijft het Always on Display wel ingeschakeld zonder cover?
op 02-07-2019 04:43 PM
op 04-07-2019 11:00 AM
Klik eens op de functie AOD, dan komt er een menu waar je dus, kan aangeven of je wilt dat als je de clear cover sluit alles wilt blijven zien. Ook de helderheid van de klok/meldingen is daar onder instelbaar!!. Al mag die nog wel duidelijker dus hoger zijn!! groet Donald