21-11-2021 07:19 PM - bewerkt 21-11-2021 07:20 PM
Ik heb een Samsung s21 met sinds deze week de laatste Android versie. Het probleem was er al voor de update naar Android 12.
Het volgende hardnekkige probleem doet zich voor dat ik niet opgelost krijg.
Het gaat om het steeds tijdelijk (en soms langere tijd) wegvallen van een Bluetooth verbindingen met draadloze oortjes. Dit probleem doet zich niet voor met de bluetooth verbinding van mijn Lexus.
Ik heb een grote koptelefoon en twee paar oortjes (Samsung buds live) en Sony wf-1000xm3.
In alle gevallen valt steeds het linkerkanaal het vaakst weg en af en toe het rechter kanaal. Meestal herstelt zich dit na een paar seconden maar soms valt de hele verbinding weg.
Het probleem is ergens in juli begonnen na een update. Daarvoor had ik geen enkel probleem.
Ik heb het volgende geprobeerd:
Uiteraard als eerste een herstart van de telefoon maar dat helpt niks.
Het is ondertussen knap irritant geworden dat ik die verbinding steeds wegvalt. Zelfs als de telefoon op mijn persoon is, blijft de Bluetooth connectie niet stabiel.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Wat valt eraan te doen?
18-01-2022 09:17 PM - bewerkt 19-01-2022 08:06 AM
op 19-01-2022 08:51 AM
Je hebt eigenlijk wel zo'n beetje alle opties geprobeerd, helaas niet met het gewenste resultaat. Om na te gaan of dit via een update van ons uit kan worden verholpen kan je via de Samsung Members-app een foutrapport indienen. Deze komt terecht bij onze R&D afdeling en jouw telefoon stuurt ook log mee zodat mijn collega's dit verder kunnen onderzoeken.
Groeten,
Martijn
op 01-10-2022 08:34 AM
op 04-10-2022 12:14 PM
Hi @Wilfred_ goedemiddag.
Om welke oortjes gaat het precies? En is jouw telefoon verder helemaal up-2-date? Ook kan je de netwerkinstellingen van je telefoon resetten, ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 05-03-2023 11:27 AM
op 07-03-2023 10:49 AM
Is jouw telefoon verder up-2-date? En heb je de netwerkinstellingen al eens gereset?
Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.
Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.
op 16-05-2023 12:11 AM
op 17-05-2023 04:03 PM
Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.
23-12-2023 02:21 PM - bewerkt 23-12-2023 02:22 PM
Deze onzin antwoorden van iemand die zich voordoet als medewerker van Samsung zijn toch echt belachelijk.
Ik heb een S22Ultra met Android 14 en de laatste update.
Net als bij duizenden andere Samsung gebruikers valt ook bij mij de bluetooth verbinding regelmatig enkele seconden weg waarna deze weer verbinding maakt. In plaats van dat Samsung dit probleem oplost gaan ze de gebruikers onzin 'tips' geven als de telefoon en bluetooth apparaten en software controleren.
Kom op Samsung. Samen met Apple ben je het meest populaire telefoon merk. Stop met gebruikers de schuld te geven en los dit probleem op!!!
08-07-2024 03:56 PM - bewerkt 08-07-2024 03:57 PM