Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Beltonen en trillen tijdens niet storen

(Onderwerp aangemaakt op: 17-09-2022 08:31 AM)
1483 Weergaven
KMarco
Student
Opties
Hi! Ik heb normaliter mijn telefoon voor alles en iedereen op trillen staan. Nu zou ik graag zien dat voor 1 contact ik wél een beltoon hoor, maar voor alle andere contacten alleen trillen houdt.

Ik heb de niet storen functies wel eens geprobeerd, maar hier kan ik alleen al mijn contacten op stil zetten en 1 contact door laten zetten. Maar dat wil ik dus niet, wil wel dat de rest van mijn contacten gewoon trillen ipv beltoon overgaat. 

Iemand een idee hoe ik dit kan instellen op mijn samsung, of heb ik hier een andere speciale app voor nodig?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KMarco
Student
Opties
Ah, aan de hand van je tip heb ik het volgende nu ingesteld:
- geluid van de telefoon aan
- standaard beltoon 'stil', met 'trillen aan'
- voor 1 contact in dat contact een speciale beltoon ingesteld

Werkt!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Hoi,

Per contact kun je een beltoon instellen en ook het trilpatroon. In Instellingen > Geluiden en trillingen kun je ervoor kiezen om je telefoon te laten trillen voor inkomende oproepen of om deze over te slaan. Er is echter geen directe optie om de beltoon voor één contact in te schakelen en voor de rest te dempen.

Een oplossing die in je opkomt, is om je eigen beltoon zonder geluid te maken en deze allemaal te gebruiken voor al je contacten, behalve degene die je wilt dat de telefoon echt overgaat. Het is wel veel werk.

Oplossing
KMarco
Student
Opties
Ah, aan de hand van je tip heb ik het volgende nu ingesteld:
- geluid van de telefoon aan
- standaard beltoon 'stil', met 'trillen aan'
- voor 1 contact in dat contact een speciale beltoon ingesteld

Werkt!
Neo001
Legend
Opties

Er is inderdaad een stille optie voor de beltoon die ik over het hoofd heb gezien :smiling-face: