op 11-03-2020 12:16 PM
Samsung S9
Telnr intoetsen is hoorbaar, gaat over niet hoorbaar/wel zachtjes via luispreker hoorbaar, gesprekspartner niet hoorbaar/wel zachtjes via luidspreker.
test via sterretje hekje 0 sterretje hekje
Reciever - niet hoorbaar heeel zachtjes op achtergrond
Speaker - goed hoorbaar
Vermoed dat de Reciever ergens geactiveert/gedeactiveert is, waardoor het geluid met bellen naar de achtergrond verdwijnt.
Vraag is hoe/waar deze instelling m.b.t. reciever/telefoneren/mute te controleren op de S9 ??
overigens:
ander geluid binnenkomende beltoon is hoorbaar, geluid van youtube hoorbaar
opnieuw opstarten / uit-aan zetten geen oplossing
verwijderen van what's app facebook geen resultaat
met vriendelijke groet
Greetje
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 16-03-2020 12:03 PM
goedemorgen Bruce,
Bericht ontvangen van Dynafix,
De reparatie valt niet onder garantie, aangezien er schade zijkant scherm is (dat er al anderhalf jaar zit)
Heb contact opgenomen met Dynafix
De reparateurs zijn verplicht om een algehele reparatie uit te voeren.
Dat zou worden scherm en achterkant (had ik geen klacht over)) oplaadpunt (had ik ook geen klacht over) en het reciever onderdeel.
keuze
1repareren; 342 euro
2ongerepareerd retour 36.30 euro
3afstand doen - gratis
een optie zou nog zijn kijken wat eigen risico verzekering kan dekken..
Ben hier niet blij mee - moet hier goed over nadenken.
Groetjes Greetje
op 17-03-2020 12:01 PM
Hi @Greetje6,
Dat kan ik me voorstellen. Echter valt gebruikersschade niet onder de fabrieksgarantie. Wanneer er bijvoorbeeld niet aan de garantie voorwaarden kan worden voldaan (bij een barst in het scherm) zal de buiten garantie oorzaak eerst moeten worden verholpen, voordat eventuele andere klachten onder garantie kunnen worden hersteld.
Mocht je liever geen reparatiekosten betalen, maar dit bedrag willen gebruiken om een nieuw toestel te kopen, dan kun je mij een privébericht sturen. Kunnen we vast iets regelen. 😉
op 17-03-2020 12:17 PM
Hallo Bruce,
Bedankt voor de uitleg en het vriendelijke aanbod 🙂
Aangezien ik over 2 maanden mijn abonnement mag verlengen en een familielid nog een leentoestel heeft, heb ik besloten afstand te doen van mijn defecte toestel.
Hierbij wil ik jou nogmaals bedanken voor je ondersteuning tijdens bovenstaand proces.
Met hartelijke groet
Greetje
op 17-03-2020 01:00 PM
op 20-03-2020 10:09 AM
Nee niet echt, 🙂
op 20-03-2020 10:47 AM
op 10-07-2023 09:16 AM
Zet je Bluetooth uit en probeer het dan eens. Kan namelijk zijn dat je tekefoon verbinding heeft met je oortjes en het geluid daar op afspeelt
op 01-11-2023 08:03 PM
op 02-11-2023 02:52 PM
Hi @salim_1984, goedemiddag.
Wat is het modelnummer van jouw telefoon? En is deze verder up-2-date? Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op.
Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP
Groeten,
Martijn
op 02-11-2023 03:30 PM - laatst bewerkt op 02-11-2023 03:35 PM door MartijnK
ik heb alles geprobeerd niks lukt