Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Bellen ; beltoon/gesprekspartner niet hoorbaar alleen via luidspreker

(Onderwerp aangemaakt op: 11-03-2020 12:16 PM)
16714 Weergaven
Greetje6
Apprentice
Opties

Samsung S9

Telnr intoetsen is hoorbaar, gaat over niet hoorbaar/wel zachtjes via luispreker hoorbaar, gesprekspartner niet hoorbaar/wel zachtjes via luidspreker.

test via  sterretje hekje 0 sterretje hekje

Reciever - niet hoorbaar heeel zachtjes op achtergrond

Speaker - goed hoorbaar

Vermoed dat de Reciever ergens geactiveert/gedeactiveert is, waardoor het geluid met bellen naar de achtergrond verdwijnt.

Vraag is hoe/waar deze instelling m.b.t. reciever/telefoneren/mute  te controleren op de S9 ??

overigens:

ander geluid binnenkomende beltoon is hoorbaar, geluid van youtube hoorbaar

opnieuw opstarten / uit-aan zetten geen oplossing

verwijderen van what's app facebook geen resultaat

met vriendelijke groet 

Greetje

0 Likes
Spring naar oplossing
Greetje6
Apprentice
Opties

goedemorgen Bruce,

Bericht ontvangen van Dynafix, 

De reparatie valt niet onder garantie, aangezien er schade zijkant scherm is (dat er al anderhalf jaar zit) 

Heb contact opgenomen met Dynafix

De reparateurs zijn verplicht om een algehele reparatie uit te voeren.

Dat zou worden scherm en achterkant (had ik geen klacht over)) oplaadpunt (had ik ook geen klacht over)  en het reciever onderdeel.

keuze 

1repareren; 342 euro

2ongerepareerd retour 36.30 euro

3afstand doen - gratis 

een optie zou nog zijn kijken wat eigen risico verzekering kan dekken..

Ben hier niet blij mee - moet hier goed over nadenken. 

Groetjes Greetje

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Greetje6,

Dat kan ik me voorstellen. Echter valt gebruikersschade niet onder de fabrieksgarantie. Wanneer er bijvoorbeeld niet aan de garantie voorwaarden kan worden voldaan (bij een barst in het scherm) zal de buiten garantie oorzaak eerst moeten worden verholpen, voordat eventuele andere klachten onder garantie kunnen worden hersteld.

Mocht je liever geen reparatiekosten betalen, maar dit bedrag willen gebruiken om een nieuw toestel te kopen, dan kun je mij een privébericht sturen. Kunnen we vast iets regelen. 😉

rsz-846676
0 Likes
Greetje6
Apprentice
Opties

Hallo Bruce,

Bedankt voor de uitleg en het vriendelijke aanbod 🙂

Aangezien ik over 2 maanden mijn abonnement mag verlengen en een familielid nog een leentoestel heeft, heb ik besloten afstand te doen van mijn defecte toestel. 

Hierbij wil ik jou nogmaals bedanken voor je ondersteuning tijdens bovenstaand proces.

Met hartelijke groet 

Greetje 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Geen dank hoor! Weet je al welk toestel je gaat halen?

rsz-846676
0 Likes
Greetje6
Apprentice
Opties

Nee niet echt, 🙂

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als je hulp nodig hebt bij het vinden van een toestel dat bij je past, dan kunnen we er samen naar kijken. Kan ik je wellicht wat tips & tricks of uitleg over de features geven. 

Alvast een goed weekend en take care!

rsz-846676
0 Likes
Members_wemP9Z0
First Poster
Opties

Zet je Bluetooth uit en probeer het dan eens. Kan namelijk zijn dat je tekefoon verbinding heeft met je oortjes en het geluid daar op afspeelt

salim_1984
Apprentice
Opties
Heb geen media geluid en als ik bel hoor ik niks ×#0283# gedaan en hoor mijn zelf wel mic 1 en mic2 hoor ik mijzelf
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @salim_1984, goedemiddag.

Wat is het modelnummer van jouw telefoon? En is deze verder up-2-date? Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. 

Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
salim_1984
Apprentice
Opties

ik heb alles geprobeerd niks lukt

0 Likes