Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij snel leeg na update

(Onderwerp aangemaakt op: 29-01-2022 12:55 AM)
2059 Weergaven
Horozino
Student
Opties
Gisteren heb ik een nieuwe opdate gekregen op mijn samsung s20 5g. Sinds de update gaat mijn batterij heel snel leeg. Normaal gesproken gaat mijn batterij de hele dag mee. Aan het einde van de dag heb ik vaak nog 30% batterij. Gisteren na de update ging die heel snel leeg en vandaag heb ik het om 20.00 uur moeten opladen tot 30%. Nu om 00.55 uur staat het op 3%. Ik wil het niet omzetten naar de fabrieksinstellingen. SmartSwitch geeft problemen met het overzetten van een aantal gegevens. Voor andere opties heb ik veel te weinig vrije tijd. HELP!
0 Likes
5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond / nacht,

Zou je via de Samsung Members app een foutrapport kunnen indienen? Dit helpt iedereen. Hoe meer mensen dit doen hoe beter.

Ik wil je toch adviseren om voor een fabrieksherstel te gaan.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Marjolein-6
Explorer
Opties

Na de update van 1sept heb ik ook dezelfde problemen.

Batterij is zeer snel leeg ondanks amper gebruik.

Ook word de rand bloedheet en brand ik soms mijn vingers.

Ik heb al een fabrieks-reset gedaan maar dit helpt niks.

Hopelijk wordt het snel opgelost.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Marjolein-6, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jouw toestel zo enorm warm wordt. Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden en installeer je apps één voor één vanuit de Google Play Store en de Galaxy Store.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Marjolein-6
Explorer
Opties
Helaas werkt dit ook niet. Dit heb ik al gedaan. Compleet gereset en alles zoals bij een nieuwe telefoon geïnstalleerd
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Wanneer je toestel ook zo warm wordt in de Veilige modus, zal een reparatie de volgende stap worden.  Je kan hierbij kiezen uit het langs brengen van je telefoon bij één van service punten of het aanmelden van je telefoon voor de ophaalservice. Kijk hier voor meer informatie: 

• Samsung Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr
• Samsung Ophaal Service: https://bit.ly/3eckAdW

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes