Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gear VR service

(Onderwerp aangemaakt op: 28-01-2022 04:08 PM)
2609 Weergaven
DdPN
First Poster
Opties
Sinds de software update van afgelopen weekend krijg ik iedere ochtend bij opstarten van mijn S10e een melding met Gear VR service. Met de melding dat ik deze apps moet verwijderen. Maar dat zijn Facebook en Instagram. En die wil ik niet verwijderen maar de melding steeds krijgen wil ik ook niet. Hoe krijg ik deze melding weg zodat deze niet terug komt?
0 Likes
9 Antwoorden
soenie79
First Poster
Opties
Dit heb ik ook
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Ik had dat ook, bij mij is het opgelost. In dit topic heb ik zo goed mogelijk omschreven wat te doen. En je verwijderd Facebook en Instagram niet, alleen de service die je niet meer nodig hebt. https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s10e-s10-s10/verwijderen-gear-vr-support-android-12/td-p/...
0 Likes
DdPN
First Poster
Opties
En waar binnen Facebook moet dan wat uitgeschakeld worden, want ik heb gezocht maar zie het nog even niet
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Dat moet niet binnen Facebook, de verwijdering van Gear VR zal ook de service Facebook app manager en Facebook app installer verwijderen uit je systeem apps.
Start je toestel op in veilige modus en volg de aanwijzingen voor het verwijderen. Het kan zijn dat je het meerdere malen moet uitvoeren.
Opstarten in Veilige modus, https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-kan-ik-mijn-toestel-starten-in-veilige-modus/
0 Likes
DdPN
First Poster
Opties
Dank je wel ik ga het uitproberen
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Graag gedaan en ik hoop dat het werkt, laat je dat dan even weten?
0 Likes
DdPN
First Poster
Opties
Helaas gister de stappen gevolgd maar vanmorgen met opstarten was de melding er toch weer
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Dat is jammer, ik heb het uiteindelijk ook een paar keer moeten proberen, in gewone modus en in veilige modus maar uiteindelijk was en bleef de melding weg.
0 Likes
DdPN
First Poster
Opties
Dan gaan wij het nogmaals proberen😉
0 Likes