Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij opladen

(Onderwerp aangemaakt op: 3 weken geleden)
168 Weergaven
Els38
Pioneer
Opties
Ik gebruik een S21 FE smartphone. Ik gebruik nu ondertussen muziek wat ik kan stoppen maar op de schermafbeelding wat vergrendelscherm is werd 2 uur en 37 minuten aangegeven bij opladen vanaf 27% stroom? Wat nu 2 uur en 35 minuten bij 29% stroom is en gebruik de smartphone met snelle stekker en stekkerdoos. Is het normaal dat het opeens zo traag oplaad? Ik laat de smartphone aan de usb-c kabeltje en maak het niet los tot het 100% bereikt heeft.

image

image

image

0 Likes
16 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Gebruik je een orginele Samsung oplader? Stuur hier eens een goede foto van. Heb je het al met een ander blokje + andere kabel getest?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Els38
Pioneer
Opties
In Cosis Torenlaan Haren laad ik de smartphone op. En nu is het niet meer langzaam opladen gelukkig.1744041051944.jpg1744041164279.jpgV8DwYZAnY3.jpg
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik kan je met bijna 100% zekerheid zeggen dat de trage snelheid aan het blokje / kabel combinatie ligt / lag.

Voor 10 euro koop je een goed blokje.

https://www.gsmpunt.nl/opladers/originele-samsung-25w-power-adapter-fast-charge-usb-c-adapter-zwart?...

Of inclusief een nieuwe kabel:

https://www.gsmpunt.nl/opladers/originele-samsung-25w-power-adapter-met-usb-c-kabel-1-meter-3a-zwart...
Els38
Pioneer
Opties
Dat ga ik niet doen als het opladen nu wel goed gaat. Want dan ligt het misschien ook aan wat de smartphone online gebruikt met wifi of mobiele netwerken wat ik van KPN heb.1744042203894.jpg
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat heeft niks met het opladen te maken. Het blokje en de kabel wel. Mogelijk is jouw blokje aan vervanging toe.
Els38
Pioneer
Opties
Dat is vreemd. Want de smartphone is nu wel snel opgeladen tot 100%. Dus is er niks met de oplader aan de hand.
0 Likes
Els38
Pioneer
Opties
Wat ik wel kan doen om te kijken of het aan de oplader ligt of niet is het weer leeg laten lopen tot 0% en weer opladen de smartphone vanaf 0%. Als dat niet sloom gaat met wifi of mobiele netwerken dan is er niks aan de hand. Gaat het wel sloom beginnen met opladen vanaf 0% de smartphone met de oplader dan ga ik het daarna weer tot 0% leeg laten lopen en opnieuw opladen met deze oplader. Want de smartphone gebruikt vanaf 100% ook verschillende apps wat servers zijn in multiwindow. En dat kan ook invloed hebben op de werking van de batterij. Verlies van stroom.e4JFo3qDzZ.jpg1744045593827.jpg
0 Likes
Els38
Pioneer
Opties
Hoezo is dit opgelost? Ik ga niet een nieuwe oplader kopen als dat niet nodig is.
0 Likes
Els38
Pioneer
Opties
Smartphone laad ik op vanaf 18% stroom en 1 uur en 21 minuten. Smartphone heeft nu 21% stroom en hoeft nog 1 uur en 18 minuten op te laden gelukkig.1744101449328.jpg
0 Likes