Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Back-up maken van telefoon wanneer scherm kapot is.

(Onderwerp aangemaakt op: 02-01-2022 04:49 PM)
1174 Weergaven
Murl
First Poster
Opties

Hoi!

Hopelijk kan iemand mij helpen, mijn #galaxyS20 scherm is kapot, reageert niet meer.

Heel graag zou ik mijn bestanden willen ophalen, echter reageert het toestel niet als ik deze met usb in mijn laptop doe. Via zoek mijn mobiel vind ik wel mijn toestel maar ook daar kan ik hem niet ontgrendelen/back up maken, daarbij krijg ik een foutmelding.

Iemand die mij kan helpen mijn bestanden terug te krijgen?

Alvast bedankt :smiling-face:

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Hier kun je het toestel laten repareren > https://bit.ly/2jwV3SJ

Nu de bestanden nog, heb je een dex station? Als je je telefoon daar aansluit zou je bij je bestanden moeten kunnen komen met een extern scherm.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 Antwoorden
Murl
First Poster
Opties
Daar heb ik niets aan, aangezien het scherm kapot is door val en of waterschade
0 Likes
MteV
Pioneer
Opties
Ai, dan hoop ik dat een ander jou kan helpen...ik vrees met grote vreze...Succes!
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Hier kun je het toestel laten repareren > https://bit.ly/2jwV3SJ

Nu de bestanden nog, heb je een dex station? Als je je telefoon daar aansluit zou je bij je bestanden moeten kunnen komen met een extern scherm.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
sv10
First Poster
Opties

hey, ik denk dat ik hetzelfde probleem heb maar dan met een samsung A70 is daar ook zon dexstation voor of is dat een te oud model?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @sv10, goedemiddag.

Het is met de Samsung A70 niet mogelijk om gebruik te maken van Dex, dit wordt niet ondersteund door onze A-series.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Staaij
First Poster
Opties

Werkt dat dex station ook wanneer ik bij Smart Switch de melding krijg "USB-bestandsoverdracht niet toegestaan"?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Staaij, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat is het modelnummer van jouw telefoon? En is jouw telefoon verder up-2-date? Wat probeer je over te zetten en lukt dit wel met een PC?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Staaij
First Poster
Opties

Hi Martijn,

Thx 😊

Het gaat om een A51 ik heb altijd de en systeemupdates gedaan.

Het gaat vooral om de bestanden/foto's die op het interne geheugen staan en de backups van de WhatsApp gesprekken/dejaoffice agenda die ook daarop werden opgeslagen... Ben er echt ziek van dat ik dat waarschijnlijk allemaal kwijt ben...

Les uiteraard geleerd, maar is ook de eerste keer en zo stom gegaan dat het scherm totaal onbruikbaar werd.

We hebben Smart Switch geprobeerd met de laptop en op de tv (gewone kabel en ook een usb-c naar hdmi) .. maar hij wordt niet meer gezien.

Laptop 'ziet' de A51, maar de map is leeg.

0 Likes