Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Apps werken niet sinds de nieuwe Android 12 update

(Onderwerp aangemaakt op: 21-11-2021 12:10 PM)
612 Weergaven
Ahmed_Khan
Journeyman
Opties
Sinds ik de nieuwe Android 12 update met de ONE UI 4 heb geïnstalleerd werken Outlook en de Samsung Gear S plugin/app niet meer bij mij.

Elke keer als ik Outlook open, sluit het meteen en werkt het niet.

Door de updatw kan ik ook niet meer met mijn horloge (Gear S 3 Frontier) verbinden.

Is hier een oplossing voor of werkt Samsung aan een patch up? Want dit begint echt vervelend te worden.

Update: De Galaxy Wearable app had zojuist een update en verbindt nu met mijn telefoon. 


A.F.Khan
209 Antwoorden
Michiel_k
Explorer
Opties

Sinds update naar UI 4.0 crasht Outlook bij opstarten, Amazon prime als ik een film start en verscheidene andere applicaties doen hetzelfde. Webview opnieuw geïnstalleerd, restart, van alles geprobeerd maar niets helpt, harde reset ook niet

perseverancia
Navigator
Opties
Hier ook. En erg stotterend met scrollen op beide standen. Lijkt erop dat alles wederom stoort met die hele samsung schil die erover heen zit.
0 Likes
Michiel_k
Explorer
Opties
Mogen ze van mij per direct mee stoppen. Maar afijn ik zou het graag opgelost zien want dit is echt heel storend
0 Likes
perseverancia
Navigator
Opties
En ook een abnormaal hoog batterijverbruik. Moet hem soms 2 keer per dag opladen en dan doe ik niets met de 21 ultra. Geen hoog batterijverbruik bij apps.. daar heb ik geen last van. En dit moet het paradepaardje van samsung zijn. Nooit meer. Ik ga mijn s9+ weer gebruiken, die heeft nooit voor problemen gezorgd
0 Likes
sfritts
Pioneer
Opties
Als tijdelijke oplossing voor Outlook kan ik aanraden om de versie uit de Galaxy Store te installeren en auto update in de play store uit te zetten.
De versie uit de galaxy store is ouder dan in de play store, maar werkt voor nu nog goed.

Voor facebook heb ik voor nu Facebook lite geïnstalleerd en Spotify heb ik rechten moeten geven om in de achtergrond te draaien.

Helaas geen eenduidige oplossing voor alles. Is denk ik wachten op een update.
Muijp73
Journeyman
Opties
Hier ook hetzelfde probleem, meerdere app's geven wel pop-up melding maar bij openen komt er niks. Hoop dat er snel een oplossing komt voor het paradepaardje van Samsung (S21Ultra).
Dit is gewoon balen.....
Michiel_k
Explorer
Opties
Heel veel mensen hebben het, hopelijk komen ze snel met een update. Resetten geeft je alleen veel ergernissen maar geen oplossing
TheFlowInside
Journeyman
Opties

Hier ook hetzelfde... Kon ik maar terug naar 11.. waardeloos dit. Kan mijn telefoon bijna niet gebruiken. Dit vind ik wel heel zwak van Samsung. Hebben ze het niet goed getest dus... pff,..

0 Likes
Michiel_k
Explorer
Opties
Enige vervelende is dat support gewoon niet reageert. Los van de gebruikelijke harde reset die als Pavlov reactie in de strijd geworpen wordt. Tot de volgende update maar duimen draaien