Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Ambiant mode start niet op

(Onderwerp aangemaakt op: 11-01-2022 10:44 AM)
304 Weergaven
kampet
Apprentice
Opties
Ambiant mode start niet op. S21 gewoon verbonden met de tv, kan alles streamen. Alleen de ambiant mode in de smart things app start niet op. Als ik deze aan klik krijg ik de ambiant mode ongeveer 1 seconde te zien en dan weer de startpagina van smart things. Ik heb alles al gereset en opnieuw opgestart maar tot nu toe helpt niets.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
kampet
Apprentice
Opties
Beste Martijn
Ik heb net de tv nog een keer verwijderd en opnieuw ingesteld en ra ra hij doet het nu. Gelukkig.
In ieder geval bedankt voor de hulp en jouw reactie.
Groeten Millo

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

HI @kampet, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Wat is het typenummer van je TV? En kan je de Ambient-mode wel starten met de meegeleverde afstandsbediening?

En wat heb je precies gereset?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
kampet
Apprentice
Opties
Hallo
Tv is samsung QE55Q74TALXXN.
Ambiant mode werk verder perfect. Via de afstandsbediening en mijn vorige mobiel(s10).
Ik heb mijn nieuwe mobiel gereset( met de knoppen aan de zijkant), de app smart things opnieuw geïnstalleerd. Van deze app het geheugen gewist. Dit alles op advies van de Samsung help desk. Maar helaas niets werkt.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@kampet

Bedankt voor je reactie. Heb je de TV ook opnieuw toegevoegd aan de SmartThings-app?

Groeten,

Martijn

0 Likes
kampet
Apprentice
Opties
Ja, ik kan ook de tv bedienen via de app. Filmjes streaker enzo, dat werkt gewoon goed. Alleen als ik dus in de app ambiant mode aan klik, zie ik de startpagina van ambiant mode voor ongeveer 1 seconde en dan gaat hij terug naar de begin pagina van de smart things app
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Is het een JA van ik heb de TV verwijderd uit SmartThings en deze opnieuw toegevoegd? En heb je na een reset ook een back-up teruggezet op je telefoon?

Misschien een domme vraag maar als je de Ambient-mode start op je S21 en deze eruit klapt blijft ie wel actief op je TV?

Groeten,

Martijn

0 Likes
kampet
Apprentice
Opties
Ik heb en smart things opnieuw geïnstalleerd en idd de tv ook verwijderd en opnieuw gekoppeld.
Als de ambiant mode op de tv aan staat( met de afstandsbediening aangezet) blijft deze gewoon aan als hij op mijn mobiel niet op start.
Oplossing
kampet
Apprentice
Opties
Beste Martijn
Ik heb net de tv nog een keer verwijderd en opnieuw ingesteld en ra ra hij doet het nu. Gelukkig.
In ieder geval bedankt voor de hulp en jouw reactie.
Groeten Millo