Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Update voor Android 12

(Onderwerp aangemaakt op: 11-01-2022 03:36 PM)
505 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

AlexDeb
First Poster
Opties

Na reparatie is de laatste update van 1 november wat moet ik nu doen?

0 Likes
10 Antwoorden
marijn23
First Poster
Opties
Hoi. Heb u android 12 al? Wand die is in Nederland al voltooit en is het een Nederlandse model?
0 Likes
AlexDeb
First Poster
Opties
Nee heb ik ook niet.
0 Likes
AlexDeb
First Poster
Opties
Ja Nederlands model
0 Likes
marijn23
First Poster
Opties
Hoi. Zou je dat kunnen checken Ga dan naar instellingen > info telefoon > Softwaregegevens > en kijk dan bij Softwareversie serviceprovider > en dan staat daar als het goed is het PHN dat is van Nederland
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@AlexDeb 

Waar heb je het toestel laten repareren?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
AlexDeb
First Poster
Opties

Via T-Mobile en die had hem verstuurd naar dynafix maar er komen helemaal geen updates binnen sinds hij gemaakt is in eind oktober.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Zou je wat screenshots kunnen delen van het volgende:

Instellingen > info telefoon > Software gegevens zodat we alle informatie hebben over jouw toestel.

Verder zou ik hierover contact opnemen met de Klantenservice van T-Mobile aangezien hun voor de reparatie hebben gezorgd. Als er vervolgens iets mis is dan moeten hun dat gewoon kosteloos oplossen.

Maar als je gaat naar instellingen > Software update en dan klik je op downloaden en installeren wat zie je dan? Screenshot aub.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
AlexDeb
First Poster
Opties
Dit zie jeScreenshot_20220111-204508_Software update.jpg
0 Likes
Jimboo84
Black Belt 
Opties

@AlexDeb 

Bij mij zit de laatste software-update versie vast in de 2de december update van 2021. Ik zag al dat er begin vorige week een hoop Nederlanders en Duitsers de januari update al hebben gehad. Voor België(Samsung S21 Ultra 5G unlocked version) nog geen januari update ontvangen

Screenshot_20220112-142028_Software update.jpgScreenshot_20220112-142048_Settings.jpg