Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Always on Display

(Onderwerp aangemaakt op: 21-06-2023 08:37 PM)
646 Weergaven
Meijer63
Explorer
Opties
Sinds één van de eerdere updates blijft het Always on Display op uit staan nadat de optie "niet storen" geselecteerd is geweest.
Dus wanneer niet storen weer wordt uitgeschakeld blijft de optie Always on Display op uit staan.
Tevens verschijnt bij het aansluiten van de lader de bekende ring met het batterij percentage niet meer in het scherm. (Zie foto wat ik bedoel)
Telefoon is zojuist bijgewerkt met de laatste updates en hiermee is niks veranderd aan de hierboven vermelde bugs.

image

0 Likes
6 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

bovenstaande krijg je alleen te zien als het toestel uit staat.  Dus telkens nadat niet storen aan is geweest gaat Always on display uit? 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Meijer63
Explorer
Opties
Heb het net gelijk uitgeprobeerd en je hebt gelijk.
Alleen is dat nieuw dan?
Ik kreeg het ook altijd te zien wanneer het toestel gewoon aanstond.
En inderdaad schakelt hij Always on Display uit als je niet storen aanzet en na het uitzetten van niet storen moet je handmatig weer Always on Display aanzetten.
Visje123
Voyager
Opties
Goedemorgen,
Ik gebruik voor niet storen een routine, ingesteld via de app Standen en Routines, die ik vergaderroutine noem. Hiervan staat een widget op mijn startscherm. Met 1 klik staat routine aan/uit.
Always on Display staat bij mij standaard aan, behalve als ' spaarstand' aan staat. De optie ' nieuwe meldingen weergeven' is ingesteld.
Dus AOD staat ook aan als de routine aan staat. Nieuwe meldingen verschijnen op display middels een icoontje. Er komt geen geluid door. Staat de routine uit, verandert er niks, behalve het geluid, dat dan weer doorkomt.
Ik twijfel sterk aan het feit dat je AOD steeds weer aan moet zetten. Terug in de tijd vind ik dat.
Probeer het gewoon nog even met de routine en geef het een dag de tijd. Mocht je de widget ook willen plaatsen, check dan eerst of je startscherm op niet vergrendelen staat. Je kunt de routine gewoon weer verwijderen.
Als dit alles niet helpt, zou ik als ik jou was, een Service Center van Samsung binnenstappen.
Ik hoop dat je hiermee vooruit kunt. Succes ermee.
Meijer63
Explorer
Opties
Bedankt voor je uitgebreide verhaal en ik ga het zeker eens uittesten.
Blijft het feit dat er volgens mij toch ergens een bug zit in Android 14 of One UI 5.1
Want in het verleden en heb dit trouwens ook uitgetest op een ouder toestel wat niet was geupdate blijft AoD gewoon aan tijdens niet storen evenals het oplaadteken wat verschijnt met opladen wanneer het toestel aanstaat.
Waar ik het op heb getest is trouwens mijn oude Galaxy S8 die ik alleen nog maar gebruik voor muziek.
0 Likes
Visje123
Voyager
Opties
Dank voor je bericht. In april heb ik ook deze update, incl. bug ontvangen. Update na foutmelding gaf geen oplossing. Functies batterij(melding) en niet storen werkten (deels) niet meer. Deze maakten deel uit van routines. Uiteindelijk de app Standen en Routines gereset. Probleem opgelost. Ik vermoed dat het bij jou wel zal uitdraaien op een volledige reset??
Succes met je zoektocht.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Meijer63, goedemorgen.

Is het je nog gelukt met de tips van @Rohit en @Visje123? Wat de Buds aangaat, hier heb ik zojuist nog een reminder over gestuurd naar mijn collega's 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes