Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Agenda

(Onderwerp aangemaakt op: 14-02-2022 04:47 PM)
866 Weergaven
Visje123
Voyager
Opties
Door de update naar Android 12 is mijn Samsung agenda een drama. Heb al een foutrapport verstuurd. Nog geen antwoord ontvangen. Heb een andere app gedownload: Simple Mobile Tools. Gekozen vanwege de hoge rating en inderdaad prettig in gebruik. Mijn vraag is nu: samsung agenda kan je niet verwijderen maar wel gedwongen stoppen. Als ik hiervoor kies heeft dit dan nog gevolgen voor het functioneren van andere applicaties , functies enz.? Kan iemand mij hierop een antwoord geven?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Je hoeft de agenda niet te stoppen of te verwijderen > gewoon niet meer gebruiken en je hebt er geen last van.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Je hoeft de agenda niet te stoppen of te verwijderen > gewoon niet meer gebruiken en je hebt er geen last van.
Visje123
Voyager
Opties
Ga ik doen. Dank je wel voor de snelle reaktie.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Fijne avond verder👍🏼
Visje123
Voyager
Opties
Dank je wel. Jij hetzelfde.
0 Likes
Visje123
Voyager
Opties
Dank voor jouw reactie. Deselecteren/uitzetten agenda's niet mogelijk. Synchroniseren is niet ingeschakeld. Heb gisterenmorgen een dubbele melding gehad die een langdurige trilfunctie tot gevolg haf. Sindsdien is Samsung agenda helemaal leeg. Misschien plaats ik hem onder verbergen. Met de nieuwe app kan ik heel goed leven.
0 Likes
AdriaanV
Pathfinder
Opties
Je kan de app wel verbergen. (Houd vast op homescreen, zorg wel dat er een lege ruimte is -> instellingen -> apps verbergen -> vink agenda aan en klik op gereed.)
Visje123
Voyager
Opties
Dank je wel voor jouw reactie. Intussen staat de app onder verborgen apps. Geen homescreen gebruikt, direct via instellingen. Nieuwe app is nu doorgeschoven naar waar de oude stond op het startscherm. Zo zie je maar, alles komt weer goed. Maar deze slechte update heeft me al heel wat uurtjes gekost.
0 Likes
AdriaanV
Pathfinder
Opties
Geen probleem.
Vervelend dat het je zoveel tijd heeft gekost.
0 Likes
Visje123
Voyager
Opties
Dank je wel voor je sympathie. Prettige avond nog