Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Gmail komt vertraagt binnen

(Onderwerp aangemaakt op: 14-02-2022 10:55 AM)
511 Weergaven
bassie70
Explorer
Opties

Nog steeds na alle factory resets, opnieuw installeren, alles besparingen uit zetten heb ik een probeem met de gmail app.

Staat me scherm aan dan komen de mails direct binnen, leg ik hem weg dan kom het niet direct binnen, soms na 10 min soms 5, heel random.

Nu heb ik diverse andere mailprogramma's gebruikt, die werken wel, echter weer niet mijn de labels, deze moeten ook volledig gesynchroniseerd worden, maar weinig programma's doen dat en de programma's die dat doen kan ik weer geen aliassen instellen.

Nu wil ik gewoon gmail blijven gebruiken en wil graag weten hoe ik dat kan oplossen.

Iemand hiermee bekend?

Alle meldingen verder komen netjes binnen.

Ik gebruik geen batterijbesparingen.

0 Likes
17 Antwoorden
Vriesder
First Poster
Opties
Net als velen met mij is het een ergernis dat de gekleurde streepjes onder de datums in de agenda zijn verdwenen. Ik moest jammer genoeg overgaan naar een andere agenda. Graag de oude versie weer terug!
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Voor problemen met Gmail kun je het beste contact opnemen met Google, de maker van de app. Hun moeten zorgen dat de app goed werkt met jouw toestel. Als je een bug hebt moet je dit bij hun kenbaar maken.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
bassie70
Explorer
Opties
Ik heb dat idd gedaan, maar volgens google ligt het niet aan hun. En dat zou kunnen, op mijn ipad komt het direct binnen. Hier is dat probleem niet. Alleen op de samsung wel.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dan zeker lijkt mij dat het aan Gmail ligt.

Je zou je toestel naar fabrieksinstellingen kunnen zetten. Als het daarna niet werkt dan ligt het aan de app. Als het wel werkt dan top 👍🏼
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
bassie70
Explorer
Opties
Ik ben al 2 keer teruggegaan en alles apart gedownload. Geen resultaat. Denk probeer het nog eens, misschien zij er meer die er last van hebben.
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Je hebt al gemeld dat je geen besparingen gebruikt, maar weet je zeker dat Gmail bij de Apps dienooit sluimeren staat, Gegevenstoegang op de achtergrond, aan staat en dat bij Apps, Gmail, Batterij ingesteld staat op onbeperkt? Er zijn zoveel instellingen dat je soms iets "simpels" over het hoofd ziet.
bassie70
Explorer
Opties
Klopt, en ook dat staat goed, je zou wel denken dat het zoiets is. Wat me opvalt is dat apps die nooit sluimeren gmail er niet bijstaat.
0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
"Wat me opvalt is dat apps die nooit sluimeren gmail er niet bijstaat."

Dan moet je Gmail daarbij zetten. Of bedoel je dat je hem niet kunt selecteren om er bij te zetten?
0 Likes
bassie70
Explorer
Opties
Hij staat er niet tussen, dus kan hem ook niet selecteren. Overigens staat deze functie uit maar goed, vreemd dat gmail er dan niet bij staat
0 Likes