Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

4g maar geen internet na laatste update

(Onderwerp aangemaakt op: 19-11-2022 08:05 PM)
4972 Weergaven
Twikkie
Apprentice
Opties
Sinds de laatste update gisteren, heb ik geen internet meer; ook al werkt de 4g. 
In een ander toestel met dezelfde sim werkt het wel.
Komt dit door de laatste update? 
Nog iemand met dit probleem?
Spring naar oplossing
28 Antwoorden
carlien
Journeyman
Opties
Bij mij is het probleem opgelost.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Dat is goed om te horen🙂 Hoe heb je het opgelost?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
carlien
Journeyman
Opties
Ik heb de oplossing die hierin staat gebruikt en daarmee is het probleem verholpen. Bedankt!
Dwable
First Poster
Opties

Ik heb hetzelfde probleem, ik heb de oplossing van Proximus geprobeerd, maar ik zit zelf niet bij proximus en het APN profiel verdwijnt als ik deze wil opslaan met de MNC code 01. Zelf zit ik bij Mobile vikings, zij maken wel gebruik van de proximus netwerken maar met hun APN profiel heb ik dus geen internet.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Heb je ook de netwerkinstellingen al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Dwable
First Poster
Opties
Ja dat heb ik beide al geprobeerd en nog steeds hetzelfde probleem.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Dwable 

Omdat dit geen verschil maakt, zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Je kan hierbij kiezen uit het langs brengen van je telefoon bij één van de service punten of het aanmelden van je telefoon voor de ophaalservice. Kijk hier voor meer informatie: 

• Samsung Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr

• Samsung Ophaal Service: https://bit.ly/3eckAdW

Groeten,

Martijn

0 Likes
olifantje
First Poster
Opties
Laps, nu heb ik ook geen WiFi meer...
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@olifantje 

Heb je de netwerkinstellingen van je telefoon al eens gereset?

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

Groeten,

Martijn

0 Likes