Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

4g maar geen internet na laatste update

(Onderwerp aangemaakt op: 19-11-2022 08:05 PM)
4969 Weergaven
Twikkie
Apprentice
Opties
Sinds de laatste update gisteren, heb ik geen internet meer; ook al werkt de 4g. 
In een ander toestel met dezelfde sim werkt het wel.
Komt dit door de laatste update? 
Nog iemand met dit probleem?
Spring naar oplossing
chrstph
Apprentice
Opties
dit was ook de oplossing voor mijn probleem. thx
0 Likes
Nimat
Student
Opties
Ik heb ook precies hetzelfde probleem na de laatste update!
0 Likes
Nimat
Student
Opties
Na upgrade naar Android 13 en One UI 5.0, werkt mijn mobiele data niet! Wifi-verbinding werkt normaal.

Mijn simkaart heb ik in twee andere smartphones geplaatst en mobiele data werkt perfect! maar bij het mijne niet!

In veilige modus blijft het probleem zich voordoen!

Is er een oplossing voor?
0 Likes
WesleyR
Pioneer
Opties
Beste.handmatig terug uw mobiele netwerken instellen , je kan dit opzoeken via google provider hoe je dit moet doen , voor Proximus, telenet,orange enz . Bij mobiele netwerken naar namen toeganspunten.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen,

Probeer dit eens.

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.

Werkt het hierna weer?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Nimat, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dit is natuurlijk erg onhandig. Heb je de netwerkinstellingen ook al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer je dit ook ervaart als je telefoon in de Veilige Modus is opgestart, kan je via de Samsung Members-app een foutrapport indienen. Zo kunnen mijn collega's nagaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
ikke75
First Poster
Opties
Na mijn laatste update van 16dec werkt 4G niemeer. Het icoontje staat er met ontvangst maar werkt niet......
0 Likes
carlien
Journeyman
Opties
Bij mij net hetzelfde probleem en niets lijkt te helpen
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @carlien  @ikke75 ,

Hebben jullie de oplossing uit dit topic geprobeerd? Gaat het bij jullie ook om Proximus?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes